مارادونا با حضور در مراسم خاکسپاری فیدل کاسترو در کوبا، خواستار تظاهرات عمومی مردم آرژانتین برای براندازی دولت حاکم این کشور شد.
کد خبر: ۹۷۴۹۳۵
نسخه مارادونا برای سرنگونی دولت آرژانتین + عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، دیه‌گو مارادونا فوتبالیست نامدار آرژانتینی در مصاحبه با تلویزیون کوبا گفت: اگر مردم آرژانتین به خیابان‌ها بریزند، عمر دولت «مائوریسیو ماکری» رئیس جمهوری راستگرای کشورش به کریسمس نخواهد رسید.

وی که برای حضور در مراسم خاکسپاری فیدل کاسترو حضور یافته بود، افزود: حس می‌کنم کوبایی هستم. به نظر من جهان رهبر خود را از دست داد. تیم جهانی سیاستمداران بازیکنان زیادی دارد ولی او مالک تیم بود.

مارادونا ادامه داد: فیدل کاسترو پدر دوم خود من است، در آمریکای جنوبی یا اروپا هیچ رهبر کاریزماتیکی مانند او وجود ندارد و هیچ کس نمی تواند مشکلاتی را که او موفق به حل آنها شد، حل کند.

به نوشته مرکوپرس، مارادونا تصویر فیدل کاسترو را مانند تصویر «چه گوارا» چریک آرژانتینی و همرزم رهبر پیشین کوبا بر بدن خود خالکوبی کرده است.

آشنایی مارادونا و کاسترو به سالهای دهه 80 قرن بیستم میلادی باز می گردد و سه سال پیش بود که این دو برای آخرین بار با یکدیگر دیدار کردند. کاسترو در سال 2004 نقش مهمی در معالجه اعتیاد مارادونا ایفا کرد.

به گزارش ایرنا، فیدل کاسترو 6 آذر و در سن 90 سالگی درگذشت و بنا بر وصیت او، جنازه‌اش سوزانده شد و 9 روز عزای عمومی در کوبا اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها