مت دیمون یکی از دو بازیگر اصلی «یاران اوشن»، به جمع بازیگران نسخه زنانه این فیلم پیوست که با نام «هشت یار اوشن» در دست تولید است. این در حالی است که تمام بازیگران اصلی و مهم این نسخه، از بین چهره‌های سرشناس زن سینمای هالیوود انتخاب شده‌اند. دیمون در این فیلم، در قالب همان کاراکتری ظاهر می‌شود که در نسخه مردانه آن به کارگردانی استیون سودربرگ داشت.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۱

این کاراکتر به نام لینوس کالدول، یک جیب‌بر ماهر است که در مراکز پرجمعیت شهر کار و فعالیت می‌کند. هنوز نوع همکاری او با کاراکترهای خانم نسخه جدید فیلم، مشخص نیست. او گفت: حضور زیادی در داستان فیلم ندارم و نمی‌دانم حاصل کار چه خواهد شد.

اطلاع زیادی از نوع نقشم و کارکرد آن در داستان فیلم ندارم. هنوز فیلمنامه را نخوانده‌ام. اما بازی در آن را قبول کردم و مطمئن هستم چیز خوبی از کار درخواهد آمد. جورج کلونی با من تماس گرفت و گفت این نقش را بازی کنم.

کلونی و استیون سودربرگ تهیه‌کنندگان هشت یار اوشن هستند. آنها این کمدی اکشن ماجراجویانه و فانتزی را برای کمپانی برادران وارنر تهیه می‌کنند. کار فیلمبرداری فیلم در شهر نیویورک ادامه دارد و گری راس کارگردان آن است. ساندرا بولاک و کیت بلانشت در کنار ریحانا، هلنا بوهم کارتر و داکوتا فنینگ، نقش‌های اصلی فیلم را به‌عهده دارند. داستان فیلم هم بسیار شبیه نسخه مردانه آن است و درباره یک سرقت بزرگ و عجیب و غریب است. اما این بار طراح و مجری این سرقت بزرگ، گروهی از خانم‌ها هستند. کمپانی برادران وارنر این فیلم را برای نمایش عمومی در اوایل ماه ژوئن 2018 آماده می‌کند.

نسخه اصلی فیلم در سال 2001 ساخته شد و با استقبال منتقدان و تماشاگران سینما روبه‌رو شد. این فیلم با بازی جورج کلونی، براد پیت و مت دیمون در نقش‌های اصلی، نسخه دوباره‌سازی شده یک فیلم کلاسیک به همین نام بود. این نسخه در سال 1960 و با بازی فرانک سیناترا روی پرده رفته بود. موفقیت نسخه سال 2001، راه را برای تولید دو قسمت بعدی آن در سال‌های 2004 و 2007 هموار کرد. از آن زمان تاکنون، بارها شایعاتی درباره تولید قسمت چهارم فیلم در رسانه‌های گروهی به چاپ رسیده است. اما هنوز در عمل، چنین اتفاقی رخ نداده و با تولید نسخه زنانه آن، معلوم نیست تکلیف تولید قسمت چهارم چه خواهد شد.

تهیه‌کنندگان نسخه زنانه هم به این نکته اشاره می‌کنند که احتمال تولید قسمت‌های بعدی آن وجود دارد. آنها از حالا در فکر تبدیل کردن این نسخه به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار هستند.

مدتی قبل رسانه‌ها درباره حضور احتمالی جورج کلونی در هشت یار اوشن نوشتند. اما این خبر بلافاصله از سوی او تکذیب شد. در آن زمان، او قاطعانه گفت این فیلم هیچ کاراکتر مردی در دل داستان خود ندارد. اما حضور مت دیمون در فیلم، حکایت از تجدید نظر تهیه‌کنندگان آن در این رابطه می‌کند!

مترجم: کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها