کتک کاری در بازی سنتی بریتانیایی‌ها

دیدار سنتی انگلیس و اسکاتلند همان‌طور که پیش بینی می‌شد، به دعوا و درگیری هواداران دو تیم منجر شد. قرعه نشان می‌داد چهارمین بازی دو تیم انگلیس و اسکاتلند در مرحله مقدماتی جام‌جهانی در گروه ششم اروپا به دلیل رقابت دیرینه هواداران فوتبال در دو کشور بریتانیایی، شرایطی کاملا خاص خواهد داشت. انگلیس که بعد از رسوایی سم آلاردایس، اختیار نیمکت خود را به ساوت‌گیت داده است، در این بازی هم موفق نشان داد تا دریای توفانی تیم ملی انگلیس را آرام کند. این دیدار در ورزشگاه ملی انگلیسی‌ها یعنی ومبلی در قلب لندن برگزار شد و در نهایت انگلیس میزبان با سه گلی که دنیل استوریج (24)، آدام لالانا (50) و گری کیهیل (61) به ثمر رساندند، به عنوان برنده این بازی معرفی شد تا با ده امتیاز از چهاربازی در صدر بماند. اسلوونی (هشت امتیاز)، اسلواکی (شش امتیاز)، لیتوانی (پنج امتیاز)، اسکاتلند (چهار امتیاز) و مالت (بدون امتیاز) در رده‌های بعدی این گروه هستند.
کد خبر: ۹۶۷۶۸۴

حاشیه‌هایی قوی‌تر از متن

دو کشور از سال‌های گذشته به علت عقبه‌های سیاسی و در بعضی مواقع اختلافات فرقه‌های مذهبی، اختلافات زیادی با هم داشتند. فرگوسن، بهترین مربی لیگ برتر جزیره، بارها از این دشمنی پرده برداشت. از نپذیرفتن هدایت سه‌شیرها تا انتخاب دیوید مویس به عنوان جایگزین خود در یونایتد به دلیل ملیتی اسکاتلندی. این دشمنی به حدی رسیده که پس از باخت اسکاتلند نیز هواداران متعصب دو کشور درگیری خونینی داشتند. برد انگلیس به این دلیل مهم بود که می‌توانست اوضاع وخیم فوتبال این کشور را تا حدودی بهبود بخشد و در آن سو، اسکاتلند، حال و روز خود را وخیم‌تر از قبل می‌بیند.

نیمکت‌نشین کلوپ گل کاشت

برخی کارشناسان وقتی فهرست 11 نفره ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس را دیدند به حضور استوریج انتقادهایی داشتند؛ زیرا این مهاجم در باشگاه خود نیمکت‌نشین است و دقایق اندکی برای کلوپ بازی می‌کند؛ اما استوریج با زدن گل اول بازی، جواب تمام انتقادها را داد.

تنها نکته نگران‌کننده برای تیم ملی انگلیس، تاثیرگذاری کمرنگ وین رونی، کاپیتان این تیم است. ضمن آن که خط دفاعی این تیم هم به ترمیم فوری و جدی نیاز دارد. مشکلات این خط، به احتمال فراوان در بازی دوستانه با اسپانیا بیشتر به چشم خواهد آمد. تیم ملی انگلیس ساعت 23 و 30 دقیقه سه‌شنبه شب دیداری دوستانه مقابل اسپانیا برگزار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها