رادیو؛ پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی

همزمان با نامگذاری سال 1395 به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای سال تلاش کرده از ظرفیت تمام برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی استفاده کند.
کد خبر: ۹۶۵۰۳۸

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، تولید 5856 برنامه در قالب 192884 دقیقه با حضور 4469 کارشناس در 12 شبکه رادیویی ایران، فرهنگ، قرآن، تهران، پیام، جوان، ورزش، اقتصاد، نمایش، صبا، سلامت و گفت‌وگو، گویای این موضوع است.

بر این اساس، رادیو ایران با تولید برنامه‌هایی همچون سین و سکه، جهان سیاست، هوای تازه، سلام کوچولو، سلام ایران، راه شب، نمودار، ایرانشهر، شناسا و رهاورد به موضوعاتی همچون اقتصاد در خانواده و سرمایه‌گذاری خوب، بیانات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال، ظهور انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی، ضرورت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و ایده‌هایی در خصوص تولید و کسب و کار پر رونق پرداخته است.

رادیو فرهنگ با برنامه‌هایی همچون کوبه، از همدلی تا همزبانی، راهبرد و در جست‌وجوی معنا در خصوص شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، معرفی مفاهیم اقتصاد و اقتصاد مقاومتی و جایگاه و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد مقاومتی سخن گفته است.

رادیو تهران در برنامه‌های اینجا تهران است، مرورگر 1332، ذره‌بین، گفتاورد، صبح تهران، شادباش و سایه روشن، به مباحثی همچون مشکلات مردم و برنامه‌های اجرایی در سال 95، اقتصاد مقاومتی و اولویت‌های نمایندگان مجلس، اقتصاد و خودکفایی در آرمان‌های رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، گزارش مستند از بازار تهران در راستای شعار سال، پخش سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و تولید خارجی و واردات زیاد به کشور/ مدیریت شهری و اقتصاد مقاومتی بخشی از کتاب کنگره ملی اقتصاد مقاومتی و افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان‌های اطراف تهران/ اقدامات فرمانداری‌ها در خصوص شعار سال پرداخته است.

رادیو پیام نیز همه روزه در تحریریه پخش به بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت تحقق شعار سال در بیانات مقام معظم رهبری در پیشرفت کشور می‌پردازد.

رادیو جوان در برنامه‌هایی همچون جاده ابریشم، موج جوونی، کسی صدام می‌زنه، جوان ایرانی سلام، اینجا شب نیست و... به بررسی افزایش تولید داخلی و تاثیر آن بر اقتصاد مقاومتی، توانایی اقتصادی ایرانی‌ها، گفت‌وگو با جوانان درباره اقتصاد مقاومتی، کار و کارآفرینی و مصاحبه با صاحبان مشاغل مختلف، خرید کالای ایرانی و اهمیت تأکید جوانان بر این موضوع، اقتصاد مقاومتی و نقش جوانان در این زمینه و... می‌پردازد.

رادیو ورزش در برنامه‌های فردا روشن است، بازاریابی ورزشی، اقتصاد و کارآفرینی، همیشه با ورزش، از فوتبال چه خبر؟ و... به بهره وری در ورزش با استفاده بهینه از امکانات ورزشی، در خصوص کاسبی فوتبال و اقتصاد در فوتبال، گفت‌وگو با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف درباره موضوع شعار سال و تدابیر ایشان، توجه به تولید‌کننده و تولیدات ورزشی داخلی و گردشگری ورزشی و تاثیرات آن روی اقتصاد می‌پردازد.

رادیو اقتصاد در برنامه‌های اقتصاد تعطیل نیست، ایستگاه 98، تجارت الکترونیک، کسب و کار اینترنتی، روی خط اقتصاد و کالای ایرانی به بررسی نقش دانش در توسعه کسب و کار، برنامه‌ریزی اقتصادی برای سال 95، تاثیر شانس در مسائل اقتصادی، ضرورت ایجاد امنیت اقتصادی برای مردم، راهکارهای پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت نشر، تاثیر برندسازی در کسب و کار اینترنتی و... می‌پردازد.

رادیو نمایش در نمایش‌های رادیویی همچون آبلیمو، سایه سار مهر، آپارتمان، قلک و... از سخنان مقام معظم رهبری، شعار سال، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بهره‌مند می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها