یکی از عاملان تیراندازی مرگبار به سه مرد مقابل دادگستری بهمئی در جریان تعقیب و گریز پلیسی تصادف کرده و کشته شد. دو همدست وی در حالی تحت تعقیب پلیس قرار دارند که تحقیقات نشان می‌دهد آنها در جریان یک کینه قدیمی دست به این تیراندازی خونین زده‌اند.
کد خبر: ۹۶۳۷۹۳
تیراندازی مرگبار مقابل دادگستری به خاطر کینه قدیمی

به گزارش جام‌جم، روز دوشنبه ماموران اداره آگاهی شهر بهمئی در جریان تیراندازی مقابل دادگستری لیکک قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند یک مرد با شلیک گلوله از پای درآمده و دو نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند. ماموران با گزارش این تیراندازی مرگبار به بازپرس جنایی و هماهنگی قضایی جسد را به پزشکی قانونی و دو مصدوم دیگر را به بیمارستان منتقل کردند.

با تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد ساعاتی پیش ماموران دو زندانی را به این دادگستری منتقل کرده‌اند که مرد کشته شده و دو مصدوم حادثه همراه دو مرد بازداشت شده، برای پیگیری کار آنها به دادگستری آمده بودند. سرنشینان نقابدار خودروی پژو 405 با سلاح کلت و کلاشینکف به سمت آنها شلیک و فرار کرده بودند.

ماموران مشخصات خودروی مهاجمان مسلح را به دست آورده و تلاش برای دستگیری آنها را آغاز کردند تا این‌که اطلاع یافتند متهمان به سمت جاده بهبهان در حرکت هستند.

ماموران در تعقیب خودروی آنها بودند تا این‌که شامگاه دوشنبه خودروی مهاجمان فراری به دلیل سرعت بالا واژگون شد. در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی پژو در دم کشته شد و دو نفر دیگر در تاریکی شب متواری شدند.

این در حالی بود که ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند این تیراندازی مرگبار به دلیل اختلاف و کینه قدیمی میان دو طایفه در شهرستان باغملک خوزستان بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد این دو طایفه 26شهریور سال گذشته با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری 10 نفر کشته و افرادی نیز در این حادثه بازداشت شدند اما دو نفر از شرکت‌کنندگان در درگیری که تحت تعقیب بودند به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد متواری و در ادامه دستگیر شدند. خانواده قربانیان درگیری سال گذشته با اطلاع از این موضوع مقابل دادگستری به سمت آنها شلیک کردند تا انتقام بگیرند اما به جای آن دو نفر، همراهان آنها را هدف قرار دادند.

سرهنگ خداکرم پاکروان، رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به جام‌جم گفت: همزمان با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی بهمئی علاوه برماموران این اداره، تیمی از ماموران اداره آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در جست‌وجوی این دو متهم فراری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بیطرف
-
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
اینقدر در این دادگاهها حق كشی میشه و گاها پارتی بازیهای آنچنانی دیده میشه كه در بعضی موارد صبر مردم را لبریز میكنه برای هر اتفاقی ابتدا باید ریشه یابی كرد .چقدر افراد بیگناه در زندانها اسیر شده اند و دادشان هم به جایی نمی رسد و تازه با این بروكراسی های اداری كه در كشور ما وجود دارد باید سالیان درازی بدوند تا شاید بتوانند به حقشان برسند
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
كاش ریشه طایفه گری كنده بشه....

نیازمندی ها