امروز استقلال و مس در جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۴
استقلال - مس؛ به یاد خداحافظی غریبانه فرهاد مجیدی (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار امروز تیم های استقلال و مس کرمان در جام حذفی یادآور یک اتفاق فراموش نشدنی برای تیم هواداران استقلال است.

در لیگ سیزدهم امیر قلعه نویی هدایت تیم استقلال را دست داشت. آن روزها استقلال حاشیه های زیادی داشت که در بین این حاشیه ها هم فرهاد مجیدی تصمیم گرفت برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند.

همه چیز از شب قبل از بازی با مس کرمان شروع شد، در این شب در حالی که بازیکنان استقلال خود را در اردو آماده این بازی می کردند، فرزاد مجیدی یک جمله تکان دهنده در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد: «برادرم فردا برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کند.» این جمله آنقدر شوک آور بود که عادل فردوسی پور در برنامه عجیب آن شب نود تلاش زیادی کرد که صحت این خبر را در بیاورد که البته موفق نشد.

البته هیچکس نمی توانست به طور دقیق پیش بینی کند فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی می کند یا خیر.

بازی شروع شد و خبری از فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی استقلال نبود اما زمانی که مهاجمان در گلزنی ناکام ماندند، در نیمه دوم امیر قلعه نویی او را لب خط آورد تا آخرین بازی این بازیکن با پیراهن تیم محبوبش برگزار شود. مجیدی که به نظر می رسید خودش هم در بهت تصمیم عجیب خود قرار گرفته بود، در این بازی نتوانست تاثیر چندانی در روند هجومی این تیم بگذارد و در دقیقه 88 بزرگترین تصمیم فوتبالی خود را گرفت، او جای خود را به علیرضا نیکبخت واحدی داد و ترجیح داد برای همیشه بازی های تیمش را از تلویزیون تماشا کند.


بعد از خروج مجیدی از زمین او چند دقیقه ای با امیرقلعه نویی صحبت کرد و در حالی که بازی استقلال برابر مس دقایق پایانی خود را سپری می کرد، 7 محبوب آبی ها 4 گوشه زمین را بوسید و برای همیشه رفت که رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یونس
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
باسلام . من خودم استقلالیم ولی حاشیه سازی ها و رفتارهای مغرورانه این بازیكن كم ضربه به تیم استقلال نزد مخصوصا زمانیكه تیم رو در زمان مربیگری مظلومی به یكباره رها كرد و به تیمی عربی پیوست..
سامان
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
آره تو هم گفتی ما باورمون شد 4 تایی ها
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها