شش امتیاز در ده هفته و چسبیدن به‌تنهایی در قعر جدول انتظاری نبود که مسئولان ماشین‌سازی تبریز از رسول خطیبی داشتند. روزی که ماشین‌سازان به لیگ برتر صعود کردند هدفشان یک چیز بود؛ این که در لیگ بمانند و مثل خیلی از تیم‌ها جرقه‌ای نباشند، چون جای خالی در لیگ برتر را پر کنند. به همین دلیل سر کیسه را شل کردند و هر بازیکنی که خطیبی روی آن دست گذاشته بود را به خدمت گرفتند؛ بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، پیام صادقیان و... .
کد خبر: ۹۶۲۶۲۷

با این حال از هفته نخست و پیروزی ماشین‌سازان مقابل فولاد خوزستان دیگر نتایج آن طور که تبریزی‌ها انتظارش را داشتند رقم نخورد. از این بازی به بعد همه نتیجه‌ها یا شکست بوده یا مساوی. به همین دلیل ماشین‌سازان با شش امتیاز به تنهایی در قعر جدول هستند و اعضای هیات‌مدیره این تیم به دنبال تغییر سرمربی. حتی شایعه این اتفاق در شهر هم پیچیده است و احتمالا دیر یا زود خطیبی جای خودش را به مربی دیگری می‌دهد. خطیبی روز شنبه در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره داشت به آنها قول داد تا نیم‌فصل شرایط را تغییر بدهد و امتیازهایی که از دست رفته را جبران کند؛ اما به نظر خیلی از اعضای هیات مدیره موافق ماندن او نیستندو حتی شنیده شده به مدیرعامل ماموریت داده‌اند با گزینه‌هایی که مدنظر آنهاست مذاکره کند.

یکی از آن گزینه‌ها و البته محتمل‌ترین گزینه یحیی گل‌محمدی است. سرمربی سابق ذوب‌آهن اصفهان که این روزها بدون تیم است. تبریزی‌ها روی گل محمدی نظر مثبتی دارند و این طور که به نظر می‌رسد اصلا دوست ندارند با ادامه همکاری با خطیبی به سمت سقوط به لیگ دسته اول نزدیک شوند. ماشین‌سازان تیم‌شان را برای قهرمانی بسته بودند، اما حالا باید برای فرار از قعر جدول بجنگند و شرایط را طوری رقم بزنند که سرمایه‌گذاری‌شان در لیگ برتر به باد فنا نرود. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و هنوز سرمربی جدید به تبریز نیامده است. شاید خطیبی برکنار شده باشد بدون این که خبرش در رسانه‌ها منتشر شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها