بارسلونا شنبه‌شب در هفته دهم لالیگا میزبان گرانادا بود. تیمی که با 3 امتیاز در رده بیستم جدول 20 تیمی لالیگا جاخوش کرده است.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۵

بازی بعد از رونمایی از کفش طلای سوارز آغاز شد. کفشی که به دلیل آمار بالای گلزنی‌های فصل قبل به او اهدا شد. بازی آن طور که انتظار می‌رفت با مالکیت و برتری بارسا شروع شد؛ اما آهنگ بازی نشان می‌داد این بارسلونا برای رسیدن به گل در این بازی زجر فراوانی خواهد کشید. نه سوارز، نه نیمار و نه مسی هیچ یک آن بازیکنان همیشگی نبودند. در میان همه اینها سوارز آنقدر توپ خراب کرد و موقعیت هدر داد که در دقیقه 83 آلکاسر جای او را در زمین گرفت. این تصمیم لوییز انریکه البته اصلا به مذاق سوارز خوش نیامد و او به شدت نسبت به آن واکنش نشان داد. او دوست نداشت در شبی که خانواده‌اش در ورزشگاه حضور دارند، تعویض شود. گرچه رافینیا در دقیقه 49 بازی گره کار بارسلونا را گشود و تک‌گل او 3 امتیاز به حساب بارسلونا واریز کرد؛ اما بازی بارسلونا آن طور که باید و شاید از آب درنیامد. بارسلونا با این برد 22 امتیازی شد تا بعد از رئال مادرید 24 امتیازی در رده دوم جدول لالیگا قرار بگیرد. البته غیبت بازیکنان کلیدی آبی و اناری‌ها چون جرارد پیکه، جوردی آلبا، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس، آردا توران، ژرمی متئو و... هم در پایین آمدن کیفیت بازی بارسا بی‌تاثیر نبود. با این حال آنچه همه چیز را زیر سایه خود گرفت اعتراض دامنه‌دار تماشاگران حاضر در نوکمپ به رئیس لالیگا بود. دقیقه 12 بازی، طبق آنچه پیش‌بینی شده بود، هواداران بارسلونا با تکان دادن دستمال‌های سفید، اعتراض شدید خود را به خاویر تباس، رئیس اتحادیه لالیگا نشان دادند. بارسایی‌ها شعار می‌دادند خاویر تباس باید از ریاست لالیگا کنار برود. مشکلات بارسلونا با تباس از زمانی شدت گرفت که رئیس اتحادیه لالیگا پس از بازی والنسیا و بارسلونا، رفتار برخی بازیکنان بارسا پس از پنالتی دقیقه 94 مسی را تقبیح کرده بود. تباس همواره به رئالی بودن خود اعتراف کرده است. این اعتراض‌ها البته تفاوتی در نظر و عملکرد تباس نخواهد داشت.

انریکه: بازیکنان بارسا ماشین نیستند

لوییز انریکه سرمربی بارسلونا بعد از برد یک بر صفر مقابل گرانادا گفت: «امشب درخشان نبودیم. بازیکنان بارسا ماشین نیستند و معتقدم، انگیزه و هیجان خود را زمانی که نیاز باشد به نمایش می‌گذارند. امشب شادابی در تیم ما وجود نداشت. گرانادا نتوانست هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد کند؛ اما می‌بایست زودتر کار این تیم را تمام میکردیم. در هر صورت باید بگویم که از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. باید از هواداران نیز تشکر کنم که امشب حامی تیم بودند و به ما کمک کردند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها