مسعود جعفری‌جوزانی، نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما و آثاری چون در چشم باد، شیر سنگی و ایران برگر، این روزها در تدارک احداث سالن سینمایی در کرج است. این سینما سپنتا نام دارد و مراحل آماده‌سازی را طی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۸

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی هم روز پنجشنبه 29 مهرماه برای بازدید از سینما سپنتا در شهر کرج حضور یافت و از روند ساخت سالن‌های این سینما دیدن کرد. سینما سپنتا با سرمایه‌گذاری مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون در مرکزی‌ترین نقطه شهرستان کرج در حال احداث است و تا بهره برداری فاصله چندانی ندارد. زمین این مجموعه سال 88 خریداری شده و تاکنون با سرمایه بخش خصوصی و میزانی از تسهیلات بانکی ساخته شده است.

این پروژه بیش از 11 هزار متر مربع زیربنا دارد که از این میزان بالغ بر 2000 متر مربع فضای تجاری و رفاهی در کنار پارکینگ اختصاصی و شش سالن سینما برای پوشش 200 تا 400 نفر در نظر گرفته شده است و در مجموع 1400 نفر می‌توانند در هر سئانس از سالن‌های این سینما بهره ببرند.

همچنین در این مجموعه در کنار سالن‌های سینما فضاهایی همچون سالن ورزشی، رستوران و... نیز برای رفاه حال مخاطبان در نظر گرفته شده است.

سینما سپنتا پس از سینما پرشین در مهرشهر کرج دومین مجموعه سینمایی مجهز و مدرنی است که طی سال‌های اخیر در این شهر احداث شده است؛ پیش از این تنها سینماهای شهر کرج سینما ساویز و سینما هجرت بود که از ساختاری قدیمی برخوردار است. حجت‌الله ایوبی در بازدید از پروژه ساخت پردیس سینمایی سپنتا مورد استقبال مسعود جعفری‌جوزانی کارگردان باسابقه و سرمایه‌گذار این مجموعه قرار گرفت. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها