دروازه‌بان پرسپولیس توضیحاتش را به قاضی داد

گاف اصلی را خود بیرانوند داده است!

علیرضا بیرانوند صبح روز گذشته به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت تا پاسخگوی شکایتی باشد که شرکت بهنام پیشرو کیش از او کرده است. پس از بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران بود که این دروازه‌بان ملی‌پوش به سمت رختکن نفتی‌ها رفت و با داد و فریاد از آنها خواست پولی را که طلب دارد پرداخت کنند. بیرانوند که عصبانی بود مدام فریاد می‌زد و طلبش را درخواست می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۴

این اتفاق در حالی افتاد که یک روز پس از داد و بیدادهای بیرانوند نامه‌ای به دست او رسید که باید به دادگاه برود و پاسخگوی یک سری موارد باشد. بیرانوند گاف اصلی را داده بود! در دنیای فوتبال همه بخوبی می‌دانند که مرجع اصلی رسیدگی به مشکلات اینچنینی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است نه دادسرا. دروازه‌بان پرسپولیس از باشگاه نفت به دادسرا شکایت کرده است و نه به کمیته انضباطی؛ یعنی دادگاهی خارج از چارچوب‌های فوتبال، اما نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد این است که مسئولان شرکت بهنام پیشرو با تیزهوشی یک شکایت شخصی از دروازه‌بان تیم ملی کرده‌اند و هرگز باشگاه نفت را در این موضوع دخیل نکرده‌اند. چون اگر قرار بر انجام این کار بود آنها هم باید به کمیته انضباطی می‌رفتند و... اما مسئولان این شرکت به صورت شخصی و به دلیل انجام مصاحبه‌های متعدد بیرانوند او را به دادگاه کشانده‌اند. با این حال علیرضا صبح دیروز به دادسرا رفت و توضیحات خودش را به قاضی پرونده داد. او زمانی هم که از دادسرا بیرون آمد با خبرنگاران حرفی نزد فقط در اظهارنظر کوچکی گفت:«همه چیز حل شد.»

با این حال مصطفی سلیمانی وکیل این بازیکن با خبرنگاران گفت و گوی کوتاهی انجام داد. او در این زمینه گفت: «دلیل شکایت نفتی‌ها از بیرانوند مصاحبه‌های علیرضا به دلیل دریافت مطالباتش بود. آنها مدعی هستند حرف‌های علیرضا نشر اکاذیب است که چنین چیزی صحت ندارد.»

او این را گفت و ادامه داد: «هر حرفی که بیرانوند زده در راستای مطالباتش بوده است نه چیز دیگری. همه حرف‌هایی که زده قانونی بوده است. ما مدارک را به قاضی ارائه کردیم. دیگر همه چیز برعکس شده است. داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای گرفتن حق و حقوقمان هر کاری انجام می‌دهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها