یک شهروند عادی در منطقه یورک انگلستان موفق شد با دستگاه آهن یاب به‌طور کاملا اتفاقی انگشتر ملکه الیزابت اول را کشف کند؛ ملکه‌ای که بیش از 500 سال پیش سلطنت می‌کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۱

به گزارش جام‌جم آنلاین، حالا این فرد خوش‌شانس می‌خواهد انگشتر عتیقه ملکه الیزابت اول را به رقم بسیار کلانی به فروش برساند. او انتظار ثروت هنگفتی را در نتیجه فروختن این حلقه می‌کشد.

این فرد که لی روسیتر نام دارد، حلقه عتیقه را در شمال یورکشایر انگلستان کشف کرده است. او به‌طور اتفاقی در حال کار کردن با یک فلزیاب معمولی و ارزان‌قیمت بود که موفق به این کشف تاریخی شد.80 درصد این حلقه قرن پانزدهمی طلاست و یک یاقوت و یک زمرد هم روی آن قرار گرفته است.

حلقه دو نگین به شکل گل دارد؛ یکی از گل‌ها یاقوت است و دیگری زمرد. حلقه کشف شده در قرون وسطی و در فرانسه ساخته شده است. ملکه الیزابت اول از سال 1558 تا 1603 بر انگلستان و ایرلند حکومت کرد. هنوز قیمتی برای این حلقه تعیین نشده، اما پیش‌بینی می‌شود فروش آن از مرز پنج میلیون پوند عبور کند.

ژست رونالدو در کنار ماشین خاصش!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم رئال مادرید عکسی از خود در کنار ماشین‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رونالدو، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که در پست مهاجم برای تیم ملی کشورش بازی می‌کند. رونالدو در سال 2003 به تیم ملی پرتغال دعوت شد و در سال 2010، کاپیتان تیم ملی‌ شد.

وی 114 بازی ملی دارد و 50 گل به ثمر رسانده است. موفق ترین سال‌های حضور او در تیم ملی، سال‌های 2004 و 2006 بوده‌ است که در آن سال‌ها پرتغال نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا 2004 و چهارم جام جهانی 2006 آلمان شده‌ است. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است. او سریع‌ترین بازیکن جهان و رکورددار بلندترین پرش بین فوتبالیست‌های جهان است.

اسباب‌بازی‌های شناور در اقیانوس !‌

به گزارش تسنیم، پس از این‌که کشتی حامل 30 هزار اسباب بازی در اقیانوس واژگون شد، منظره زیبایی را به وجود آورد‌. این عکس در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها بازتاب زیادی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها