ستاره کره‌ای تاتنهام انگلیس که در یک ماه اخیر عملکرد درخشانی در تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو ارائه کرد، به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره در ماه سپتامبر انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۲

هئونگ مین سون 24 ساله که در هفته جاری برای تیم ملی کشورش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مقابل ایران به میدان رفت، در چهار بازی اخیرش برای تاتنهام چهار گل به‌ثمر رساند و دو پاس گل داد تا جایزه بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر را از آن خود کند.

او برای کسب این جایزه رقبایی مانند کوین دی‌بروین، هافبک هجومی منچسترسیتی، آدام لالانا، هافبک لیورپول، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون و تئو ولکات، بال انگلیسی آرسنال داشت. به این ترتیب هئونگ مین سون، اولین بازیکن آسیایی شد که جایزه بازیکن ماه لیگ برتر را کسب می‌کند.

هئونگ مین سون پس از دریافت این جایزه گفت: رؤیای من بود که این جایزه را بگیرم، اما می‌خواهم یک بار یا دو بار دیگر آن را ببرم. می‌خواهم این جایزه را به خانه‌ام ببرم و می‌دانم که اعضای خانواده‌ام از دیدنش دیوانه خواهند شد و موفقیت مرا باور نخواهند کرد.تاتنهام با 17 امتیاز، تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم امروز میهمان وست برومویچ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها