کشاورزان و مردم کشورها و شهرهای مختلف دنیا در زمان برداشت محصول، آیین‌های مختلفی برای سپاسگزاری دارند.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۲

دیروز رویترز عکسی منتشر کرد که مراسم سپاسگزاری از برداشت محصول در یکی از روستا‌‌های اتریش را نشان می‌داد.

رژه زنان مسلح

زنان نظامی و مسلح اکنون به بخشی از ارتش و نیروی انتظامی کشورهای جهان تبدیل شده‌اند.عکسی منتشر شده که رژه زنان مسلح عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نخستین سالگرد قیام الاقصی ـ غزه را به تصویر کشیده است.

بزرگ‌ترین باغ پرندگان دنیا

بزرگ‌ترین باغ پرندگان جهان که در کوالالامپور ساخته شده خانه 380 گونه از پرندگان و در کل بیش از 5000 پرنده است. به گزارش مشرق، در این پارک گردشگران می‌توانند گونه‌های فراوانی‌ از پرندگان مانند پنگوئن‌های آفریقایی، شتر مرغ ها، پلیکان ها، طوطی‌‌های رنگارنگ و بسیاری پرندگان دیگر که شاید تماشای مجدد آنها از نزدیک غیرممکن باشد را ببینند.

افتتاح رسمی هتل رونالدو

کریستیانو رونالدو بلافاصله پس از تساوی یک بر یک مقابل ایبار اقدام به افتتاح هتل خود در شهر مادرید کرد. به گزارش مهر، این دومین هتل رونالدو از مجموع چهار هتل زنجیره‌ای این بازیکن پرتغالی است که با هزینه 54 میلیون پوندی گشایش می یابد. بازیکنان تیم «اوکلاهما سیتی ثاندر» در مراسم گشایش هتل رونالدو حضور داشتند. در این مراسم همچنین مادر رونالدو، پسرش و مدیر برنامه های وی، خورخه مندس، حضور داشتند. رونالدو از ماه ژوییه برای تیم ملی پرتغال بازی نکرده است. وی اصلی‌ترین نامزد برنده شدن توپ طلا در سال 2016 به حساب می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها