حکم ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی اعلام شد

مقاومت یا کناره‌گیری به صلاح ورزش

با توجه به دوشغله بودن سیدمهدی هاشمی زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی، دیوان عدالت اداری ابطال انتخابات را اعلام کرد. همچنین نامه‌ای از سوی وزارت ورزش به هاشمی و فدراسیون تیراندازی ارسال و این حکم ابلاغ شده است. براین اساس و با توجه به حکمی که ابلاغ شده و وزارت ورزش نیز موظف به انجام آن است، مهدی هاشمی باید استعفای خود را از ریاست فدراسیون تیراندازی اعلام کند.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۳

هاشمی می‌گوید: از نظر ما انتخابات فدراسیون تیراندازی صحیح بوده و مشکل خاصی نداشته است. نکته جالب این که پس از گذشت دو سال از انتخابات، این مسائل مطرح شده و کسی که در انتخابات بازنده شده، این انتخابات را زیرسوال برده است. هاشمی ادامه می‌دهد: دیوان عدالت اداری در تجدیدنظری که داشته، عنوان کرده دخالتی در انتخابات فدراسیون تیراندازی نخواهد داشت و در این زمینه صلاحیت ندارد.

اینک دو احتمال در خصوص واکنش سیدمهدی هاشمی به اخطار سوم و رای قطعی دیوان عدالت اداری وجود دارد؛‌ یکی این که وی همچنان در برابر این رای مقاومت کند. احتمال دوم هم کناره‌گیری هاشمی از ریاست فدراسیون تیراندازی است،‌ هر چند بعید به نظر می‌رسد، او به میل خودش چنین کاری انجام دهد اما گفته اگر به صلاح ورزش کشور باشد، استعفا می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها