گفت‌وگوی جام ورزشی با فرشید اسماعیلی‌ پدیده‌ استقلال

اهل حاشیه‌ جنجال و کری نیستم

فرشید اسماعیلی به ناگهان درخشید. او در استقلال فصل قبل هم بازی می‌کرد، ولی به اندازه امسال چهره نشد. فرشید با حضور منصوریان به نوعی احیا شد و حالا تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان هجومی استقلال شده است. او پسر مودب و با اخلاقی است که می‌گوید دوست دارد از حاشیه‌ها به طور کامل دور باشد. فرشید تمرکزش را روی استقلال گذاشته و یکی از هدف‌های اصلی‌اش حضور در تیم ملی است.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۲

آرزوهایی در سر دارم

امسال برای من سال متفاوتی تا اینجا بوده و همه اینها لطف خداست. اول لطف اوست و بعد هم حمایتی که طرفداران، کادر فنی و همبازی‌هایم از من کرده‌اند. امیدوارم بتوانم تا پایان فصل در خدمت تیم باشم و خواسته‌های مربی را برآورده کنم. آرزوهای بزرگی در سرم دارم. ان‌شاءالله بتوانم در دومین سال حضورم در استقلال همراه با تیم یک جام به دست بیاورم.

این حرف‌ها درست نیست

بعضی‌ها می‌گویند از حالا دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم ولی این حرف‌ها اصلا درست نیست. تا پایان فصل راه خیلی زیادی باقی مانده است. امتیازهای زیادی پیش روی ماست. متاسفانه در این مدت امتیازهایی را از دست دادیم که حقمان گرفتن آنها بود. از این به بعد تلاش کل تیم این است که امتیاز از دست ندهیم.

تضمین می‌دهیم

فاصله تیم‌ها در جدول لیگ برتر خیلی کم است. همین الان ما با تیم چهارم جدول تنها سه امتیاز اختلاف داریم. تازه اوایل لیگ برتر هستیم و مطمئن باشید تا پایان مسابقات هزار و یک اتفاق می‌افتد. هدف ما از اول موفقیت در لیگ برتر بوده است و به هواداران تضمین می‌دهیم با تمام قدرت تا پایان مسابقه بجنگیم. ما تلاشمان را می‌کنیم و دیگر هر چه خدا خواست همان می‌شود.

به عشق هواداران‌

در این مدت هواداران استقلال سنگ تمام گذاشته‌اند. خود من را خیلی تشویق کردند. خیلی از انرژی‌ام را از این هواداران گرفته‌ام. وقتی می‌بینم تشویقم می‌کنند می‌فهمم باید تلاشم را بیشتر و بیشتر کنم تا بتوانم خواسته این هواداران را برآورده کنم. آقای منصوریان هم از روز اول روی همین موضوع اصرار دارد و می‌گوید باید به خاطر شادی هواداران بازی کنیم. اصلا ما برای این هواداران فوتبال بازی می‌کنیم.

دنبال جنجال نیستم

اصلا اهل حاشیه و جنجال و کری‌خوانی نیستم. دوست دارم فقط در آرامش کارم را پیش ببرم و بتوانم در استقلال موفق باشم. باید تشکر کنم از کادر فنی که از من خیلی حمایت کرد. از آقای مظلومی هم تشکر می‌کنم که فصل قبل برایم خیلی زحمت کشید. امیدوارم بتوانم برای تیم مفید باشم. خودم خیلی عطش موفقیت در استقلال را دارم و امیدوارم بتوانم همان بازیکنی باشم که هواداران دوست دارند.

تلاشم رفتن به اروپاست

برای پیشرفتم همه کار می‌کنم. حتی به کلاس زبان می‌روم چون تلاشم این است که بتوانم یک روز به فوتبال اروپا بروم و بازی کنم. قطعا این اتفاق زمانی می‌افتد که بتوانم موفق باشم و روند خوبی داشته باشم.

برای تیم ملی دعا می‌کنم

همیشه آماده خدمت به تیم ملی کشورم هستم. برایم افتخار است که شانس حضور در تیمی را به دست بیاورم که کارلوس کی‌روش سرمربی آن است. نهایت تلاشم را می‌کنم و امیدوارم یک روز این اتفاق بیفتد.

فعلا مثل هر ایرانی دیگری برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم. امیدوارم در دو بازی ازبکستان و کره جنوبی موفق باشد چون موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتبال ایران است.

قطعا من هم اگر بخواهم در تیم ملی عضو باشم، باید یک روند خوب و رو به رشد داشته باشم. من تازه شروع کرده‌ام و به زمان نیاز دارم. می‌خواهم خودم را در طولانی مدت ثابت کنم و امیدوارم کادر فنی استقلال به من همچنان اعتماد داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها