در جشنواره «رمز موفقیت» اتفاق می افتد؛

تجلیل از صالح علاء، شهرستانی و میلانی

نشست خبری دومین جشنواره «رمز موفقیت» امروز با حضور یلدا اسفندیاری (تهیه کننده برنامه و برگزار کننده جشنواره)، علی بهزاد (دبیر جشنواره)، جمعی از کارآفرینان برتر و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۱
تجلیل از صالح علاء، شهرستانی و میلانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، در این مراسم اسفندیاری گفت: لازم می‌دانم که در ابتدای نشست اشاره‌ای داشته باشم به برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» که اولین مصوبه آن متعلق به شبکه سه و با اجرای آقای حسینیان بود. بعد از آن و در سری دوم این برنامه در 64 قسمت از شبکه شما به روی آنتن رفت و سری جدید آن نیز برای پخش از یکی از شبکه‌های یک، سه و جام جم تولید خواهد شد و اوایل زمستان به روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: ما پس از پخش سری اول که در آن میزبان 64 چهره موفق بودیم، از 20 چهره تقدیر کردیم و حالا قرار است از چهره‌های موفق تجلیل کنیم و بعد از آن میزبان آنها در سری جدید برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» باشیم. به همین منظور نیز مراسم اختتامیه ما روز جمعه 26 شهریورماه با حضور چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد که از جمله آنها می‌توانم به محمد عطاردیان، علیرضا ناصرمعدلی، مقیمی آذر، مهدی کریمی تفرشی، جمشید کلانتر هرمزی، علی رضایی، مرجان آقاجان‌زاده، توجید زورچنگ، پرفسور شهاب واعظ‌زاده و ... اشاره کنم.

اسفندیاری تصریح کرد: در این میان ما تجلیل از 3 چهره حوزه فرهنگی را هم در دستور کار داریم. آقای محمد صالح‌علاء، میکائیل شهرستانی و خانم تهمینه میلانی این 3 چهره‌ای هستند که قرار است به خاطر تاثیرگذاری که در حوزه فرهنگ داشته‌اند، مورد تجلیل واقع شوند.

وی با بیان اینکه اجرای مراسم اختتامیه بر عهده سلیمی خواهد بود، افزود: مراسم اختتامیه روز جمعه 26 شهریورماه ساعت 17 الی 23 در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود و تمامی این چهره‌های موفق در برنامه حاضر خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها