منصوریان: فعلا به پرسپولیس فکر نمی‌کنم

قدردان صبوری هواداران هستم

بازی‌های تیم ملی تا پانزدهم مهرماه که ایران باید به مصاف ازبکستان برود تعطیل است.این یعنی لیگ برتر دوباره شروع شده است و هواداران می‌توانند هیجانات خودشان را در جریان رقابت‌های لیگ برتر خالی کنند.هم استقلال،هم پرسپولیس و هم بقیه تیم‌ها به اندازه کافی استراحت کرده‌اند و حالا زمانی است تا آنها دوباره عرض اندام کنند، بخصوص استقلالی‌ها که انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و رسیدن به صدر جدول دارند. این را خود علیرضا منصوریان هم می‌داند. او به همین دلیل می‌گوید: می‌خواهم این وعده را به هواداران استقلال بدهم که تیم متفاوتی را در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر خواهند دید.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۴

خیلی‌ها منتظر شروع دوباره لیگ برتر هستند. این تعطیلی‌ها یک جورهایی به نفع استقلال شد و به نظر شما توانستید با پوشش دادن نقاط ضعف‌تان خیلی از مشکلات را حل کنید.

قطعا همین طور است. ما دو بازی تدارکاتی خوب مقابل راه‌آهن و صبا برگزار کردیم که در هر دوی این بازی‌ها پیروز شدیم. تعطیلات هم کمک بزرگی به ما کرد. البته ما برای تیم ملی و کمک به تیم ملی هر کاری می‌کنیم. در کل می‌خواهم هواداران بدانند در بازی با ماشین‌سازی تیم متحول شده‌ای را راهی میدان خواهیم کرد،تیم با صلابت و متفاوت با هفته‌های قبل.

انصافا هواداران شما هم سنگ تمام گذاشته‌اند و با وجود این ناکامی‌ها پای تیم ایستاده‌اند.

واقعا این صبر و حوصله آنها جای تقدیر و تشکر دارد. من خودم قبل از این که فوتبال بازی کنم هوادار این تیم بودم و می‌دانم هوادار بودن چقدر سخت است. شکست‌ها روی هواداران چه تاثیری می‌گذارد و چقدر غم آنها را زیاد می‌کند. من هواداران را درک می‌کنم و امروز که سرمربی استقلال هستم به عشق هواداران زودتر به محل تمرین می‌روم. درددل‌های آنها را می‌شنوم و با آنها همدردی می‌کنم. می‌دانم آنها چه چیزی می‌خواهند. من تلاش می‌کنم هیچ فاصله‌ای بین خودم و آنها به وجود نیاید. من از همه هواداران ممنونم که در این هفته‌ها یار و یاور تیم بودند.

جذب پادوانی، نزدیک شدن به بازگشت روزبه چشمی و البته جذب حقدوست، هواداران را امیدوار کرده است.

تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. با اضافه شدن نفراتی که نام بردید قطعا قدرت ما بیشتر خواهد شد و این اتفاق به ما کمک می‌کند تا در جهت هدفی که داریم قدم برداریم.

بعد از ماشین سازی باید به مصاف پرسپولیس بروید. نظرتان درباره دربی چیست؟

فعلا درباره این بازی حرف نمی‌زنم.ما بازی با ماشین‌سازی را پیش رو داریم و باید تمام فکر و ذکرمان روی این بازی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها