کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی مربوط به درگیری‌های بازی تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت را اعلام کرد. در این دیدار که پنجم شهریورماه برگزار شد، از سوی علی نظر محمدی، مربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داور که منجر به اخراج وی و خودداری از دستور داور به قصد برهم زدن جو مسابقه و تکرار تخلف از پشت فنس صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی طبق بندهای 4 و 5 ماده 66 آیین‌نامه وی را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. علی بهار‌مست، سرپرست تیم سپیدرود رشت نیزکه به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شد، طبق بند 5 ماده 66 آیین‌نامه به تذکر کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۶

تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به داور مسابقه و پرتاب بطری آب، ترقه و همچنین شکستن صندلی و پرتاب آن به زمین مسابقه، مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی تصمیمات شدیدتری ازجمله برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر را شامل می‌شود. همچنین تیم ملوان بندر انزلی به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به داور مسابقه محکوم شد.

صدرنشین در ایستگاه انزلی

لیگ دسته یک فوتبال در حالی امروز به ایستگاه ششم خود می‌رسد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها تیم صدرنشین اکسین البرز در انزلی به مصاف ملوان می‌رود. ملوان بندر انزلی که هفته گذشته اولین شکست خود را در خانه ایرانجوان بوشهر تجربه کرد، این بار در خانه پذیرای اکسین البرز صدرنشین این مسابقات است. اکسین تاکنون به خوبی امتیازات بازی‌ها را جمع کرده است، امتیازاتی که در هفته‌های آخر تعیین‌کننده تیم صعود‌کننده به لیگ برتر خواهد بود. بازگشت فیروز کریمی به انزلی می‌تواند ششمین پیروزی متوالی اکسین البرز را رقم بزند. تقابل کریمی و مایلی‌کهن از نکات مهم این هفته است. در دیگر دیدارها دربی خوزستان میان تیم‌های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان تیم‌های رده‌های هفدهم و ششم جدول برگزار می‌شود. تیم قعرنشین مس رفسنجان در حالی به مصاف فولاد یزد خواهد رفت که در 6 بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده است. البته فولاد یزد نیز وضعیت بهتری نسبت به تیم رفسنجانی ندارد.

نساجی قائم‌شهر که هفته گذشته با استعفای نافرجام محمود فکری سرمربی خود مواجه شد به مصاف فجر سپاسی می‌رود. دیداری که می‌تواند برای فکری اهمیت دو چندانی داشته باشد.

در یکی دیگر از بازی‌ها تیم متمول خونه به خونه مازندران پذیرای آلومینیوم اراک است. خونه به خونه هفته پیش مقابل سپیدرود رشت در دربی شمالی‌ها با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و علیرضا مرزبان تلاش می‌کند این باخت را با شکست آلومینیوم رده سومی جبران کند. آلومینیوم اراک هم هفته گذشته توانست خیبر خرم‌آباد را در خانه ببرد و به روند خوب و بدون شکست خود ادامه دهد. شاگردان مهابادی در این دیدار به فکر کسب سه امتیاز هستند تا با لغزش اکسین و پارس جنوبی جم، به صدر جدول برسند.

جدال خانگی خیبر خرم‌آباد با راه‌آهن تهران تیم تحت هدایت مهدی پاشازاده، دیدار تیم تحت هدایت اکبر میثاقیان یعنی بادران تهران با مس کرمان، و مصاف تیم رده دومی پارس جنوبی با سپیدرود رشت و جدال خانگی گل‌گهر سیرجان با ایرانجوان بوشهر دیگر بازی‌های این هفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها