مهتاب کرامتی از جمله بازیگران سینمای ماست که خود را بسنده به حرفه اصلی خودش نکرده و در برخی زمینه‌های دیگر هم به فعالیت پرداخته است.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۵

از جمله این‌که چند سال است حضور مستمری در کارهای خیرخواهانه دارد و به عنوان سفیر حسن‌نیت یونیسف در ایران شناخته می‌شود. او در خود سینما هم، هنرمندی تجربه‌گراست و خودش را به حضور در فیلم‌های کارگردانان صاحب‌نام محدود نمی‌کند، بلکه گاهی در آثار دیگری هم که واجد امتیازاتی است، حضور پیدا می‌کند. مثل بازی‌اش در فیلم کوتاه «باهر» که چندی پیش در گروه هنر و تجربه اکران شد.

او در ادامه همین سرک کشیدن به حوزه‌های مختلف، تهیه‌کنندگی را هم به‌صورت مشترک با طهورا ابوالقاسمی تجربه کرد و به تهیه فیلم «تیک آف» ساخته احسان عبدی‌پور پرداخت.

به گزارش جام‌جم، کرامتی در پیگیری این همکاری، باز هم همراه ابوالقاسمی دست به تهیه فیلمی دیگر زد؛ اثری مستند به نام «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی که قرار است در دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درآید.

«صفر تا سکو» زندگی سه خواهر ورزشکار (شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان) را روایت می‌کند که در رشته رزمی ووشو، قهرمان آسیا و جهان شده‌اند. شهربانو منصوریان قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی، الهه منصوریان فاتح سه دوره رقابت‌های جهانی و سهیلا منصوریان هم دارای مدال طلای بازی‌های آسیایی است.

مصیبی پیشتر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، با کارگردان‎هایی چون احمدرضا معتمدی، مانی حقیقی، بهروز شعیبی، نگار آذربایجانی، سیاوش اسعدی و مونا زندی همکاری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها