تکیه کلامِ «علی‌الخصوص جفتتون!»، برای تماشاگرانی که فیلم «بارکد» ساخته مصطفی کیایی را دیده‌اند، بامزه و خاطره‌انگیز است. دلیل این به‌خاطر سپردن را باید به بازی خوب بازیگر این نقش، یعنی پژمان بازغی مربوط دانست که بازی دوست‌داشتنی و متفاوتی در قامت یک پلیس مخفی میان قاچاقچیان ارائه کرد. البته باید از فیلمنامه و شخصیت‌پردازی خوب فیلمنامه‌نویس و کارگردان و گریم خوب این شخصیت هم سخن گفت که به بهتر دیده شدن بازی بازغی کمک شایانی کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۱

بازیگر فیلم‌های دوئل، کافه ستاره، ریسمان باز و انارهای نارس که چندی پیش در جام‌جم گفت‌وگوی مفصلی با او داشتیم، مدتی قبل برای چند روزی در بیمارستان بستری شد و دوستدارانش را نگران کرد، اما خوشبختانه او خیلی زود سلامتی کاملش را به‌دست آورد و فعالیت‌های سینمایی‌اش را از سر گرفت. بازغی بتازگی به گروه بازیگران فیلم «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده پیوسته است؛ فیلمسازی که پیشتر هم همکاری موفقی با او در فیلم «ناهید» داشت.

آن‌طور که در فارس آمده، فیلم جدیدی با بازی این بازیگر پس از ایام سوگواری و ماه‌های محرم و صفر روانه پرده سینماها خواهد شد. این فیلم کمدی، «من و شارمین» نام دارد و علاوه بر بازغی، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، مجید صالحی و گوهر خیراندیش هم در آن بازی می‌کنند.

کارگردان این فیلم، بیژن شیرمرز است و داستان دختری به نام تینا را روایت می‌کند که پیشگویی عمه خود را باور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها