تردید در خصوص سوابق پزشکی هیلاری کلینتون و سلامتش، کمپین انتخاباتی وی را با سوالاتی روبرو کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۱
تردید در سلامت کلینتون برای تکیه بر صندلی ریاست کاخ‌سفید+ عکس
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، پزشکِ «هیلاری کلینتون،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا یک سال پیش نامه‌ای را در تأیید سلامت وی و نبود مانعی برای خدمت در پُست ریاست جمهوری صادر کرد. با این حال هنوز هم تردیدهایی درخصوص توانایی این نامزد دموکرات برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری وجود دارد.
تصاویری از این نامزد 68 ساله در حالی که برای بالارفتن از پله‌ها کمک گرفته و یا سرفه‌های مکرر باعث شده کمپین انتخاباتی در توانایی و سلامت او تردید کند.
«دونالد ترامپ،» رقیب هیلاری کلینتون از حزب جمهوری‌خواه در سخنرانی اخیرش گفت :«کلینتون فاقد قدرت قضاوت، خلق و خوی مناسب و شخصیت اخلاقی برای رهبری این ملت است. همچنین سلامت فیزیکی و ذهنی برای استقامت در مقابل گروه تروریستی داعش را ندارد.»
سلامت کلینتون همواره و حتی در زمان خدمتش به عنوان وزیر امور خارجه مورد بحث قرار گرفته است. پزشکان زمانی که کلینتون در بیمارستان «نیویورک-پرسبیترین» بستری بود، به وجود یک لخته خون در یکی از رگ‌های مغز وی پی بردند و برایش داروهای رقیق کننده تجویز کردند.
کمپین انتخاباتی کلینتون برای از بین بردن تردیدها درباره سلامت وی، تابستان گذشته سوابق پزشکی اش را منتشر کرد. پزشک کلینتون در نامه‌ای که 28 ژوئیه 2015 منشر کرد وی را «یک زن 67 ساله سالم که به کم‌کاری تیروئید و حساسیت فصلی به گرده‌افشانی مبتلا است،» توصیف کرد.
برخلاف «جان مک‌کین،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2008 که از گزارشگران دعوت کرد پرونده پزشکی 1173 صفحه‌ای وی را مرور کنند؛ هیلاری کلینتون فقط خلاصه سوابق پزشکی‌اش را منتشر کرد. در تصویر زیر کلینتون تعادل خود را از دست داده و به کمک دیگر افراد از پله‌ها بالا می‌رود:

تردید در سلامت کلینتون و توانایی وی برای ریاست بر ملت آمریکا+ عکس

منبع : فاکس نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عابدی
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
این زن فقط ظاهرش شبیه به انسانهاست خودش یك گرگ خونخاره البته بلا نسبت جناب گرگ
روح الله
-
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
چیزی تا فروپاشی كشور امریكا نمانده رسیدن به ته دیگ روشون سیاه شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها