مراحل تولید سریال آرام می‌گیریم با تصویربرداری در منطقه فرحزاد ادامه دارد تا نیمه دوم آذر در جدول پخش شبکه 2 سیما قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۲

به گزارش روابط عمومی شبکه 2، تاکنون تصویربرداری آرام می‌گیریم به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی از نیمه گذشته و کمتر از 50 درصد باقیمانده سریال نیز در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

اکثر لوکیشن‌های آرام می‌گیریم در تهران است و ادامه ضبط در مدت زمان کوتاهی در مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود. تصویربرداری این سریال از شمال غرب تهران (شهرک چشمه) کلید خورد و در ادامه در مناطقی چون نازی‌آباد، یوسف‌آباد، جنت‌آباد، فرحزاد و... ادامه یافت.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات به‌وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست. «آرام می‌گیریم» که محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع‌دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها