شنبه: در نخستین روز هفته گذشته مرد خواستگار که با دوستی تلگرامی، دختران دم‌بخت را فریب داده و به کلاهبرداری میلیونی از آنها دست می‌زد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۴

این مرد با شکایت زن جوانی دستگیر شد. شاکی به ماموران گفت: چند ماه پیش در تلگرام با مردی جوان آشنا شدم. در ادامه این دوستی به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. بعد از مدتی مرد جوان گفت که زن رویاهایش هستم و بزودی همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام می‌آید، اما مدام بهانه می‌آورد و روز خواستگاری را به روز دیگری موکول می‌کرد. او هر بار که به مشکل مالی برخورد می‌کرد از من پول قرض می‌گرفت. من هم به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم و برای آینده زندگی‌مان به او پول قرض دادم و به حسابش واریز می‌کردم. میزان پولی که به او قرض دادم، 10 میلیون تومان شده بود. مدتی بعد از او خواستم تا این بدهی‌ها را پس بدهد که حاضر به پرداخت پول نشد و تلفنش را قطع کرد.

متهم پس از دستگیری در بازجویی پلیس، به فریب ده دختر دیگر و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد.

یکشنبه: در این روز مردی که در جریان درگیری در ژاپن جوان ایرانی را با کمک همدستانش کشته بود، دستگیر شد. این متهم مدعی بود که با مقتول در کار فروش موا دمخدر بودند. مقتول تلفنی که خریداران مواد مخدر در ژاپن به آن زنگ می‌زدند را چهار میلیارد تومان به ما فروخت، اما از مشتریان خواست با آن تماس نگیرند. بر سر این موضوع دعوایمان شد و او را با شمشیر کشتیم. بعد به ایران، شهرهای دیگر ژاپن و ایتالیا فرار کردیم که همدستانم قبل از من دستگیر شدند.

دوشنبه: در سومین روز هفته راز قتل شهردار فاش شد. بیستم بهمن سال گذشته ماموران اداره آگاهی شهرستان قیروکارزین در جریان تیراندازی مرگباری در باغی قرار گرفتند. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند مردی به نام محمدرضا طاهری شهردار مبارک‌آباد و مردی دیگر به نام فضل‌الله بهمنی با شلیک گلوله سلاح کلاشینکف از پای درآمده‌اند. حدود شش ماه بعد از این جنایت، قاتل فراری در شهرک پرواز بلوار مدرس شیراز دستگیر شد.

تحقیقات نشان می‌دادکه متهم به قصد انتقامجویی از فضل‌الله بهمنی به باغ رفته بود که شلیک رگبار او موجب مرگ شهردار مبارک‌آباد نیز شده است.

سه شنبه: در چهارمین روز هفته جنایتی عجیب رقم خورد. زن 62 ساله، شوهر 107 ساله‌اش را به آتش کشید. این زوج بر سر صبحانه با هم درگیر شدند که پیرزن، روی شوهرش نفت ریخت و او را آتش زد. گرچه این زن خیلی زود از کار خود پشیمان شد، اما تلاش او برای نجات شوهرش موثر واقع نشد و پیرمرد پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان جان باخت. متهم به قتل شوهر در بازجویی‌ها گفت: ساعت 6 صبح، شوهرم بیدارم کرد تا برایش صبحانه آماده کنم. چایی دیر دم کشید و سر این موضوع با هم درگیر شدیم. او با عصایش ضربه‌ای به من زد و به من حمله‌ور شد تا خفه‌ام کند که به سختی او را به کناری انداختم و از دستش رها شدم. بعد هم نفت رویش ریختم و او را آتش زدم.

چهارشنبه: چهارشنبه راز جنایت مادر سنگدل فاش شد. او دوم فروردین امسال دختر چهار ساله را با متادون به قتل رساند. راز این قتل پس از گذشت چهار ماه با گزارش پزشکی قانونی فاش شد. ماموران زن 30 ساله را بازداشت کردند که سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از جدایی از شوهر معتادم، با مردی آشنا شده و قصد ازدواج با هم را داشتیم که دخترم مانعی سر راه ازدواجمان بود. بنابراین او را با قرص متادون کشتم تا بتوانم ازدواج کنم.

پنجشنبه: در آخرین روز کاری هفته، کارآگاهان پایگاه یکم تهران، زن رمالی که در اینترنت کلاهبرداری می‌کرد را دستگیر کردند. این زن به نام مرسانا ارژینا با تبلیغاتی اعم از طلسم جذابیت و جلب توجه، طلسم بخت گشا و کارگشا، طلسم عشق و محبت، باطل کردن سحر و زبان‌بند و رفع گرفتاری و مشکل، از شهروندان کلاهبرداری کرده بود. متهم پس از گرفتن پول از طعمه هایش برای آنها طلسم یا پارچه‌هایی می‌فرستاد. پس از شکایت زوج جوانی که در دام زن رمال گرفتار شده بودند، تحقیقات پلیس آغاز و متهم با نام واقعی سمانه دستگیر شد.

جمعه: عصر جمعه خودکشی کارمند دفتر حرب کارگزاران در حوالی هفت تیر خبرساز شد. ساعت 19 و 30 دقیقه بازپرس جنایی تهران در جریان خودکشی مردی در ساختمان اداری حزب کارگزاران در حوالی میدان هفت تیر قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، جسد متعلق به مردی 60 ساله است که با طناب آبی خود را به چارچوب در ورودی دفتر حلق‌آویز کرده است. همچنین در یکی از جیب‌های شلوار این مرد، دستنوشته‌ای پیدا شد که در آن نوشته شده بود، «من دچار مشکلات مالی شده بودم و...، خسته شده و به زندگی‌ام پایان می‌دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها