خواندنی‌های فوتبال ایران

قاضی: من سرشار از انگیزه‌ام

محمد قاضی، مهاجم نفت تهران توانست یکی از گل‌های تیمش در این هفته مقابل پدیده را به ثمر برساند و سهمی در برد 3 بر صفر داشته باشد. قاضی به ما در این مورد گفت: در این سال‌ها، هیچ وقت تا این اندازه آماده نبوده‌ام و سرشار از انگیزه هستم. این بازیکن افزود: می‌خواهم مسائل زیادی را به اثبات برسانم و خدا را شکر که تا به حال اتفاقات خوبی برایم رخ داده است. می‌خواهم این شرایط را ادامه دهم و کاری کنم که دوباره مورد توجه قرار بگیرم.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۹

کمالوند ناراضی از خلعتبری

فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد بشدت از عملکرد محمدرضا خلعتبری ناراضی بود، اما به خاطر سابقه و کارنامه حضور این بازیکن در تیم ملی، حرفی در خصوص این عدم رضایت به زبان نیاورد. کمالوند می‌دانست تیمش چقدر برای کسب پیروزی امیدوار و پر‌انگیزه است و تصور می‌کرد برای عبور از دفاع پرسپولیس، کافی است یک بازیکن سرعتی و تکنیکی در سمت چپ داشته باشد تا از سد محسن ربیع‌خواه مدافع پراشتباه سرخپوشان بگذرد، اما خلعتبری هرگز نتوانست خواسته‌های کمالوند را برآورده کند و به همین دلیل دقیقه 60 تعویض شد.

دغدغه بنگر و نوری

محسن بنگر و محمد نوری دو بازیکن تراکتورسازی تبریز، ساعاتی قبل از شروع بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در تبریز، به اردوی سرخپوشان تهرانی رفتند تا با برانکو دیداری تازه کنند. برخی تصور می‌کردند این دو بازیکن پا به سن گذاشته، به خاطر میزبانی بوده که دست به چنین کاری زدند، اما شنیدیم انگیزه‌شان از دیدار با برانکو، آینده‌نگری بود زیرا نوری و بنگر علاقه زیادی دارند فوتبال را با پیراهن پرسپولیس به اتمام برساند و از همین حالا و با این رفتارها، ‌به دنبال ساختن پایه‌های برگشت هستند.

انتظار شاهرودی از برانکو

رضا شاهرودی، مدافع پیشین پرسپولیس از این که تیم محبوبش هنگام حمله، فشار زیادی روی دروازه حریفان وارد می‌کند، اما گل‌های کمی به ثمر می‌رساند، متعجب است. شاهرودی در این مورد به ما گفت: توانایی تیمی که برانکو ساخته، کاملا مشخص است، اما نمی‌دانم چرا بازیکنان جوان این همه فرصت را از دست می‌دهند؟ اگر فرصتی پیش آمده، بازیکن باید آن توپ را به گل بدل کند، اما ببینید چند توپ بسادگی از دست رفت. فکر می‌کنم برانکو در تعطیلات باید در این مورد بیشتر کار کند.

ضد فوتبال صبا

صبای قم با صمد مرفاوی هیچ شباهتی با صبا در سال‌های قبل ندارد. این تیم نمی‌تواند فوتبال خوبی از خود به نمایش بگذارد و مشخص است که فقط برای کسب تساوی در هر بازی وارد میدان می‌شود. مرفاوی به طور کلی یک مربی کاملا محتاط است و حالا هم بهانه‌های زیادی برای ادامه این روند دارد زیرا همیشه ضدفوتبالی که تیمش ارائه می‌دهد را به کمبود زمان برای تحمیل نظراتش در صبا ربط می‌دهد. از یک‌سو می‌توان به این مربی حق داد ولی از طرف دیگر، ضدفوتبال را نمی‌توان دوست داشت.

رابطه دایی و مبعلی

علی دایی و ایمان مبعلی سال‌هاست با هم مشکلات عدیده‌ای دارند، اما در این فصل، گذر پوست به دباغخانه افتاد و ایمان مبعلی که آخرین سال‌های فوتبالش را پشت سر می‌گذارد، شاگرد علی دایی در نفت تهران شد. کسی فکرش را نمی‌کرد ایمان در نفت بماند، ولی چون پیشنهادی نداشت، قبول کرد با دایی بسازد و به کارش ادامه دهد. دو گلی که ایمان برای تیم دایی مقابل پدیده زد،‌ نشان می‌دهد رابطه این دو نفر عالی شده است!

اعتماد به زوج رابسون ـ مگویان

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال تهران اعتماد و اعتقاد زیادی به عملکرد زوج تدافعی تیمش پیدا کرده است. برای اولین بار رابسون بازیکن برزیلی و جدید آبی پوشان در کنار هرایر مگویان به میدان رفت و جدا از گل‌هایی که رقم خورد، عملکرد خوبی داشتند به همین دلیل منصوریان با خیال راحت‌تری نسبت به زوج قلب دفاع تیمش تصمیم می‌گیرد و باید به فکر هماهنگ کردن سایر بازیکنان با این زوج باشد. تا پیش از این، مگویان در کنار کنعانی‌زادگان بازی می‌کرد.

کفشگری مصدوم بود یا ناآماده

مهرداد کفشگری، هافبک میانی فصل قبل پرسپولیس برای نشان دادن خود راهی پدیده شد، اما چند روز پس از عقد قرارداد داخلی با این باشگاه، علی دایی سرمربی نفت تهران شد و کفشگری پس از آن هر کاری کرد، نتوانست از این باشگاه به نفت برود. او در دیدارهای اخیر بی‌انگیزه ظاهر می‌شود و باعث تعجب مربیانش شده است. گفته می‌شود این بازیکن در پایان هفته چهارم از پدیده جدا شده و به نفت می‌رود، اما به هر حال او عدم آمادگی خود را به مصدومیت اخیرش ربط داده است.

جباری و منتظری در هلند

تیم فوتبال الاهلی قطر به همراه دو بازیکن ایرانی خود عازم کشور هلند ش تا اولین اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در این کشور برپا کند. جباری و منتظری دو بازیکن ایرانی الاهلی قطر در این فصل هستند که به همراه تیمشان عازم هلند شدند. اردوی یاران جباری و منتظری قرار است در شهر میرلو هلند برپا شود. الاهلی قرار است چهار دیدار تدارکاتی مقابل آنتالیا اسپور ترکیه، فینلو هلند، ام صلال قطر و بنی یاس امارات انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها