ادعای جدید غربی ها علیه ایران

تیرانداز مونیخ احتمالا در ایران تیراندازی آموخته بود!

رسانه‌های آلمان با استناد به تحقیقات پلیس گفته‌اند که علی داوید س. احتمالا در ایران آموزش تیراندازی دیده است. او در دسامبر ۲۰۱۵ به همراه پدر خود به ایران مسافرت کرده بود. او ۹ نفر را در مونیخ به قتل رساند.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۲
تیرانداز مونیخ احتمالا در ایران تیراندازی آموخته بود!

به گزارش جام جم آنلاین ،هفته‌نامه فوکوس بااستناد به مأموران تحقیق جنایی در پلیس آلمان مدعی شده است که علی داوید س، مهاجم ایرانی - آلمانی که در مونیخ به روی عده‌ای از مردم تیراندازی کرد، به احتمال قوی در ایران آموزش تیراندازی دیده بود.

این جوان ۱۸ ساله در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۵ به همراه پدرش به ایران سفر کرده بود.

دادستانی و اداره جنایی ایالت بایرن از اظهارنظر درباره گزارش فوکوس خودداری کرده و گفته‌اند که تحقیقات در این باره هنوز جریان دارد.

علی داوید س روز ۲۲ ژوئیه در یک مرکز خرید در مونیخ به روی عده زیادی آتش گشود که بر اثر آن ۹ نفر کشته و عده بیشتری به شدت زخمی شدند.

گفته می‌شود که او از ناراحتی روانی رنج می‌برده و زیر درمان بوده است. او مدت دو ماه در یک آسایشگاه بستری بود.

از زمان تیراندازی در مرکز خرید مونیخ یک معما برای مأموران این بود که مهاجم در کجا فن تیراندازی آموخته است.

به گفته پلیس او اسلحه کمری را از یک سایت اینترنتی پنهان و غیرقانونی تهیه کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حسین
-
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
وقتی با تمام جهان قطع رابطه داشته باشیم .ودر های كشورمان را به روی بقیه مردم جهان ببندیم و مردم جهان خود نیایند و واقعیتها را ببیند هر اتهامی كه به ما بزنند مردمشان باور می كنند.پس باید با كشورهای دیگر به خصوص متمدن و با ثبات رابطه داشته باشیم .نه اینكه با كشورهای مثل ونزوئلا. پرو.جیبوتی.كشورهای عربی كه بایك اشاره غرب زیر و زبر می شوند وقتمان را هدر بدهیم.
رابین هود
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
كاملا صحیح فرمودید
ناشناس
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
بچه جون برو مطالعه كن , این حرفها را جای دیگر نزن ! هنوز غربی ها بویژه اروپایی ها و امریكا را نشناختی , كدام تمدن ؟ بی بند و باری , فساد , فحشا , به اسم آزادی و دموكراسی به خورد مغز یك مشت عوام میدهند به اسم تمدن
شیدا
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
واقعا روشون میشه این چرتو پرتارو میگن.غرب مهد تروریستو خلافو جنایته.تواین چندساله كه اونجا بوده یادنگرفته چندروز اومده ایران حرفه ای یادگرفته!!!!!!! خیلی مضحكه.
عباس
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
یكی نیست كه به اینها بگه چه ربطی به ایران دارد ؟ حالا اگر هم در ایران آموزش تیر اندازی دیده باشد , آیا تقصیر ایران است كه طرف خوی وحشی گری از خود نشان داده است ؟ مگر در كشوهای اروپایی كلوپ های آموزش تیراندازی نیست ! كه هست و خیلی هم پیشرفته است و حتی میتوان از طریق اینترنت انواع تفنگ های جنگی را خریداری كرد .

نیازمندی ها