اخبار کوتاه

جریمه 110 میلیونی استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تخلفات برخی تیم‌ها، صادر کرد. بر این اساس استقلال تهران به دلیل پرتاب ترقه از سوی تماشاگرانش در دیدار با استقلال خوزستان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی طبق بند 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی پرداخت کند. همچنین دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان روز 11 مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و بازیکنان تیم مقابل رخ داد. باشگاه پرسپولیس تهران به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۴

علاوه بر این ساکت الهامی (مربی صبای قم) به تذکر کتبی، مهیار مرتضوی (پزشک تیم صبا) به توبیخ و 30 میلیون ریال جریمه و استقلال خوزستان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به 100 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اردوی داخلی برای پرسپولیس

بعد از برگزاری هفته چهارم لیگ برتر و به دلیل برپایی اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان مسابقات لیگ برتر با تعطیلی مواجه خواهد شد و برانکو با وجود این که ملی‌پوشانش را در اختیار نخواهد داشت، اما قصد دارد اردوی آماده‌سازی را برای بازیکنانش در نظر بگیرد. سرمربی پرسپولیس از مدیران تیمش خواستار برگزاری اردوی آماده‌سازی شده و قرار است مقدمات برگزاری این اردو در داخل کشور فراهم شود. از اردبیل و ارومیه به عنوان محل احتمالی برگزاری این اردو نام برده می‌شود.

پدرو به لیست 18 نفره سپاهان رسید

پدرو هنریکه، بازیکن جدید برزیلی سپاهان که قبل از آغاز فصل و در دیدارهای تدارکاتی این تیم مصدوم شد، با رفع مصدومیت کامل می‌تواند زردپوشان سپاهانی را از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند. سپاهان شنبه با استقلال خوزستان دیدار می‌کند و در صورت صلاحدید ویسی، پدرو می‌تواند حتی در ترکیب اصلی سپاهان برای دیدار با تیم خوزستانی به میدان برود. پس از این که باشگاه سپاهان موفق شد احسان حاج‌صفی را به خدمت بگیرد لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال این تیم پر شد. این در حالی است که در این لیست همچنان نام بازیکنانی مانند عقیلی، قاعدی‌فر و پادوانی که از سال‌های قبل با این باشگاه قرارداد داشتند به چشم می‌خورد و در صورتی که سپاهان بخواهد بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، باید یکی از این سه بازیکن قراردادش را با تیم اصفهانی فسخ کند.

مخالفت ذوب‌آهن با تعویق دیدار با فولاد

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تعویق زمان دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر مخالفت کرد. باشگاه فولاد خوزستان خواستار تعویق زمان دیدار با ذوب‌آهن شد، اما مسئولان باشگاه ذوب‌آهن با این درخواست مخالفت و اعلام کردند به دلیل این که بلیت‌های سفر به اهواز خریداری شده نمی‌توانند با این خواسته موافقت کنند. دیدار دو تیم روز جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه در اهواز برگزار می شود.

علی کریمی در دیناموزاگرب باقی ماند

در حالی که پیش از این عنوان شده بود باشگاه دیناموزاگرب کرواسی تمایلی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه علی کریمی به باشگاه سپاهان اصفهان ندارد، این باشگاه کروات روز گذشته این پول را پرداخت کرد. مبلغ رضایت‌نامه کریمی 300 هزار دلار بود و با این حساب حضور کریمی در دیناموزاگرب قطعی شده و او امسال به همراه این تیم در لیگ کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود. باشگاه سپاهان به‌زودی ITC این بازیکن را صادر می‌کند.

شریفی؛ تنها مصدوم تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی برای رویارویی با پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران مصدومی ندارد. سینا عشوری بعد از مصدومیت یک ماهه در بازی مقابل صنعت نفت می‌توانست تیمش را همراهی کند، اما با صلاحدید کادر فنی به میدان نرفت. محسن بنگر هم که به دلیل کوفتگی پا در بازی با نفت به میدان نرفت و روی نیمکت بود بدون مشکل تمرین می‌کند و شرایط بازی دارد. در این بین تنها مهدی شریفی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. شریفی از سال قبل مصدوم است و هنوز به شرایط آمادگی نرسیده است.

حضور آرش‌ برهانی در تمرین پیکان

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال پیکان در دیدار مقابل صبا در جریان نیمه نخست دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا شد. او روز گذشته MRI گرفت و تا فردا وضعیت مصدومیت و دوران نقاهتش مشخص خواهد شد. برهانی صبح دیروز در تمرین پیکانی‌ها حاضر شد و با پزشک این تیم تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد. بعید است مهاجم سابق استقلال مصدومیت طولانی‌ مدت داشته باشد و به نظر می‌رسد او به بازی مقابل آبی‌پوشان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر برسد.

ITC بازیکن نیجریه‌ای رسید

ITC گادوین منشا، مهاجم 26 ساله نیجریه ای پیکان صادر شد و این بازیکن می‌تواند در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در صورت صلاحدید کادر فنی خودروسازان به میدان برود. تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز یکشنبه 17 مردادماه مهمان تراکتورسازی خواهد بود. شاگردان مجید جلالی روز شنبه عازم تبریز خواهند شد تا برای بازی یکشنبه آماده شوند.

تعطیلی تمرینات تیم دژاگه

اردوی آماده‌سازی تیم العربی قطر با حضور اشکان دژاگه، ملی‌پوش فوتبال کشورمان در آلمان برپا شده است. این تیم بدون وقفه مراحل آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند، اما عصر دیروز تمرین یاران دژاگه به‌خاطر بارش شدید باران تعطیل شد.بازیکنان تیم العربی پس از لغو تمرینات تاکتیکی در محل برپایی اردو نشستی با کادر فنی برگزار کردند تا به بحث و بررسی وضعیت آماده‌سازی و برنامه‌های آینده این تیم بپردارند. تیم العربی قطر در خلال برپایی اردوی آماده‌سازی آلمان دیدارهای تدارکاتی نیز با تیم‌های اروپایی برگزار خواهد کرد.

انتخابی فوتبال دانشجویان

رقابت‌های انتخابی فوتبال دانشجویان کشور به منظور تشکیل تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی کره جنوبی در تهران برگزار می‌شود. اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دانشجویان به منظور شرکت در سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران 20 مرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود .سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا 11 تا 17 شهریور ماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها