رضایت بانوی پرتابگر وزنه از همراهی مربی در المپیک

رجبی: حداقل در استادیوم تنها نیستم !

با تصمیم وزارت کورسوی امیدی در دل لیلا رجبی روشن شد. او بعد از ماه‌ها تمرین با همسرش، پیمان رجبی برای المپیک در ریو مربی نداشت، چرا که آی.دی کارت مربیان تنها به دونده‌های صد متر، احسان حدادی و نعیما خواجوی، مسئول کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی رسید. با این حساب لیلا‌ رجبی، پرتابگر وزنه بانوان باز هم بدون مربی پا به المپیک می‌گذارد؛ اتفاقی که لیلا از آن ناراضی بود اما چاره‌ای جز سکوت هم نداشت.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۸

با این حال وقتی رباب شهریان، معاون توسعه ورزش بانوان موافقت وزیر ورزش را برای حضور شش نواب رئیس فدراسیون‌های المپیکی گرفت، پریسا بهزادی، نایب رئیس دوومیدانی و پرتابگر سابق وزنه هم در فهرست مسافران قرار گرفت؛ اتفاقی که پیمان رجبی، همسر و مربی لیلا هم قبلا پیشنهادش را کرده بود و حالا لیلا رجبی هم از آن استقبال می‌کند. خودش می‌گوید: «همان که پریسا باشد بهتر است. دوره قبل در المپیک لندن از تیم 15 نفره همه مرد بودند، جز من و هیچ‌کس کنارم نبود.

حالا راضی‌ام که حداقل با وجود پریسا من دیگر موقع مسابقه تنها نیستم.» به نظر او البته حضور مربی کنار ورزشکار ضروری است:« ورزشکار هنگام مسابقه باید مربی‌اش کنارش باشد. هر چند نزدیکش نباشد. من هیچ‌فرقی با والیبالیست‌ها ندارم. نبود مربی مثل این است که تیم ملی والیبال تمرین می‌کند اما در مسابقه بگویند بدون مربی بازی کند.»

پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی که قبلا هم تجربه همراهی لیلا را در رقابت‌های آسیا داشته از این پیشنهاد خوشحال است. او می‌گوید: «لیلا ماه‌هاست که همراه مربی‌‌اش پیمان رجبی تمرین می‌کند. او تلاش زیادی برای موفقیت در المپیک انجام داده است. اگر تشخیص آنها این بوده که من به عنوان همراه و مربی کنار لیلا باشم، خوشحالم. امیدوارم بتوانم مثل سال‌هایی که در آسیا کنارش بودم، مثمرثمر باشم. به هر حال خودم پرتابگر وزنه بودم و رکورددار این ماده در کشور. از اعتماد این دو نفر هم خوشحالم.»

او برای لیلا آرزوی موفقیت در میدان سخت المپیک را دارد: «المپیک میدان بزرگی است. لیلا و بقیه دوومیدانی‌کاران با همه توان در سرما و گرما تمرین کرده‌اند، اما آنچه در این رویداد بزرگ رقم می‌خورد، تقسیم مدال بین سه نفر است. برای لیلا رجبی آرزوی پیروزی می‌کنم تا بتواند با رکوردشکنی‌‌اش فینالیست شود و خدا هم کمک کند تا مدال بگیرد، نتیجه‌ای که همه را راضی کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها