نیما عالمیان، پینگ‌پنگ باز المپیکی در پاسخ به این پرسش که از تنیس روی میز انتظار کسب مدال وجود ندارد از این رو با چه دیدگاهی در المپیک به رقابت می‌پردازد، گفت: کسب مدال برای ما دشوار است. البته مدال گرفتن دور از دسترس نیست و با برنامه‌ریزی شاید چهار سال دیگر امکان‌پذیر باشد. قبل از نوشاد در المپیک پیروزی نداشتیم و او شاهکار کرد، از این رو قول مدال نمی‌دهم، اما قول خواهم داد خوب بازی کنم.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱

غلامی: مگر چند دوره در المپیک بوده‌ایم؟

عادل غلامی، ملی‌پوش والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان از تیم ملی توقع کسب سکو یا حضور در میان چهار تیم برتر والیبال المپیک را داشت یا خیر می‌گوید: مگر ما چند دوره در المپیک حاضر بوده‌ایم. کشورهایی در این دوره از رقابت‌ها هستند که عناوین جهانی و المپیکی زیادی دارند و هیچ‌کس از آنها توقع مدال ندارد، اما من مطمئن هستم ما در المپیک خوب بازی می‌کنیم.

پاکدامن: اردوی آلمان به من جرات داد

علی پاکدامن به همراه مجتبی عابدینی شمشیربازان المپیکی ایران هستند که به قول فخری سرمربی آنها اگر بتوانند به جمع هشت نفر برسند موفقیت بزرگی کسب کرده‌اند و در ادامه راه می‌توان به مدال‌آوری آنها امیدوار بود.

شمشیربازان اردوی آلمان را به پایان رساندند. آنها در این اردوی یک هفته‌ای با تیم‌های روسیه، آمریکا، گرجستان، اوکراین و ژاپن تمرین کردند که همه تیم‌ها با نفرات اصلی و المپیکی خود در این اردو حاضر شده بودند.

پاکدامن درباره اردوی آلمان می‌گوید: تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشتم. همه حریفان المپیکی ما که یکی از آنها حریف روس من در المپیک خواهد بود هم در اردوی آلمان حضور داشت و این فرصت را داشتم که با وی چند مسابقه تمرینی برگزار کنم. در دو مسابقه قبلی با حریف روسی خود یک بار به پیروزی رسیدم و یک بار شکست خوردم، اما دور از نتیجه اثر این اردو خیلی زیاد بود که به من جرات بیشتر برای رویارویی با حریفانم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها