سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی سرانجام از میان حبیب اخلاقی و رامین طاهری، فرنگی‌‌کاران اوزان 85 کیلوگرم ایران تصمیم خود را گرفت و حبیب اخلاقی، برنده مدال برنز جهان را به عنوان نماینده این وزن در رقابت‌های المپیک انتخاب کرد. به ‌این‌ ترتیب سوریان، نوروزی، عبدولی، اخلاقی، رضایی و باباجان‌زاده، شش نماینده کشتی فرنگی در رقابت‌های المپیک 2016 ریو هستند.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۶

سلیمی در ریو چند رقیب دارد؟

بهداد سلیمی، دارنده مدال طلای المپیک لندن درباره پیش‌بینی خود از نتیجه‌گیری‌اش در رقابت‌های المپیک ریو و این که آیا برای تکرار مدال طلا روی تخته می‌رود گفته: ان‌شاءالله به این هدف بزرگ برسم. دو سه رقیب اصلی از روسیه، گرجستان و لتونی دارم که در سال‌های گذشته مدعی بودند. اما من هم کم نمی‌گذارم و تمامی تلاشم را می‌کنم تا نتیجه خوبی بگیرم.

انتقال تجربه برادارانه در تنیس روی میز

نوشاد عالمیان، پینگ‌پنگ‌باز المپیکی که تجربه بازی‌های لندن هم دارد در پاسخ به این پرسش که چقدر توانسته در کاهش استرس برادرش نیما در نخستین حضور وی در المپیک کمک کند، می‌گوید: چیزی را که تجربه کرده بودم در اختیارش گذاشتم. به او گفتم المپیک مانند بقیه مسابقات بوده و فقط اسمش بزرگ است. خود من دفعه اول که در المپیک شرکت کردم فکر می‌کردم فراتر از بقیه رقابت‌هاست، اما دیدم چنین چیزی نیست.

چرا موسوی از حذف تیم ملی خوشحال شد

محمد موسوی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال درباره بازی‌های ایران در المپیک گفته است: شرایط المپیک با بازی‌های دیگر متفاوت است. این امکان وجود دارد که بهترین تیم دنیا در این رقابت‌ها نتیجه نگیرد و تیم‌های ضعیف‌تر به موفقیت برسند. ولاسکو به من گفته بود از چهار تیمی که در دوره قبل المپیک به نیمه نهایی صعود کرده بودند فقط یک تیم در لیگ جهانی نیز جزو چهار تیم بوده است. از این بابت خوشحالم که ما به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود نکردیم.

لباسی که بر تن والیبالیست‌ها نمی‌نشیند

ملی‌پوش والیبال ایران با انتقاد از لباس‌های کاروان ایران در المپیک می‌گوید: برخی امکانات در شأن کسانی که به المپیک می‌روند و نماینده ایران هستند، نیست. مصطفی شریفات با این مطلب در ادامه گفته است: منظور من دقیقا لباس‌هایی است که برای ما در المپیک طراحی شده است. مردم هم روی این موضوع حساس شده‌اند. این لباس‌ها را نمی‌توان پوشید. لباسم را من بار دیگر به خیاط داده‌ام، چرا که اصلا سایز من نیست.

روحیه دادن به المپیکی‌ها به سبک بنا

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی برای بالا رفتن روحیه ورزشکارانش پیشنهاد کرد یکدیگر را در آغوش بگیرند. محمد بنا در صحبت‌های خود پیش از شروع تمرینات کشتی‌گیران بر افزایش انگیزه و روحیه در فرصت اندک باقیمانده تا المپیک تاکید می‌کند و خطاب به آنها می‌گوید: شما باید همدیگر را حمایت کنید تا بتوانید با روحیه بالا رهسپار المپیک شوید. در این میان کشتی‌گیران غیر المپیکی باید به شش نماینده ایران در کاروان المپیک انرژی مثبت بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها