اعضای تیم ملی تیراندازی با وجود حضور در ریو هنگام برگزاری افتتاحیه بازی‌های المپیک ریو، در این مراسم شرکت نمی‌کنند. برای این مراسم فقط ورزشکارانی شانس حضور در بخش رژه را پیدا می‌کنند که پیش از افتتاحیه به ریو سفر کرده باشند. از آنجا که یک روز پس از برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های تیراندازی برگزار می‌شود و به خاطر استراحت و حفظ شرایط مسابقه، تیراندازان ایران اعلام کرده‌اند در مراسم افتتاحیه شرکت نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۵

معرفی مرد طلایی ایران در تکواندوی المپیک

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو از نماینده وزن 80- کیلوگرم ایران در المپیک برزیل به عنوان بخت نخست کسب مدال طلای این وزن نام می‌برد و می‌نویسد: شش تکواندوکار، مدعی کسب مدال طلای این وزن هستند که نفر اول این فهرست مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی است؛‌ تکواندوکاری که در دو سال گذشته بیشترین مدال‌های طلا در مسابقات معتبر را ازجمله رقابت‌های گرندپری آستانه، منچستر، سامسون، بازی‌های آسیایی و از همه مهم‌تر رقابت‌های قهرمانی 2015 چلیابینسک از آن خود کرده است.

المپیک، مانع تصمیم زن و شوهر قهرمان

محس سیفی، قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی، خبر کناره‌گیری خود را از ووشو اعلام کرد، اما سرمربی تیم ملی گفت او را از تصمیمش منصرف می‌کند. با این حال سیفی از اوضاع مالی زندگی خود راضی نیست. او می‌گوید: زمانی که مجرد بودم، زندگی می‌گذشت، اما دیگر وارد یک زندگی مشترک شده‌ام و نمی‌توانم با این شرایط به ورزش حرفه‌ای ادامه بدهم. مهسا جاور، قایقران المپیکی همسرم است و نمی‌خواهیم پیش از بازی‌های ریو تصمیم جدی بگیریم، اما بعد از المپیک برزیل تصمیم می‌گیریم یا هر دوی ما از دنیای قهرمانی خداحافظی کنیم یا ادامه دهیم.

تعیین صلاحیت کاراته با حذف نام چند نفر

وزارت ورزش و جوانان در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، اسامی 19 کاندیدای تایید صلاحیت شده را اعلام کرد. طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، رعایت قانون نظارت مجلس بر نمایندگان برای تصدی ریاست فدراسیون، همچنین رعایت قوانین اعلام شده از سوی بازرسی کل کشور درباره افراد دوشغله، بازنشستگان و اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات الزامی است. حذف نام برخی نامزدهای سرشناس از فهرست مجمع انتخابات کاراته از ابهامات بزرگ در جامعه کاراته است، هر چند در اطلاعیه وزارت ورزش آمده است، اسامی سایر نامزدهای باقیمانده متعاقبا اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها