بخت مدال المپیک برای شمشیربازان

دوازده، سیزده شمشیرباز بخت مدال‌آوری در المپیک ریو دارند، ازجمله ایرانی‌ها. این را پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی می‌گوید. مجتبی عابدینی و علی پاکدامن، نماینده‌های ایران در ریو هستند که فخری درباره بخت مدال آنها می‌گوید: المپیک میدانی است که بهترین‌های جهان وارد آن می‌شوند. 32 نفری که در هر اسلحه به المپیک راه پیدا می‌کنند، آنقدر خوب بوده‌اند که مجوز لازم را به دست آورده‌اند. پس نمی‌توان در باره نتایج و حتی قرعه‌کشی پیش‌بینی داشت.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۴

5 سکه طلا جایزه دونده‌های المپیکی

رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود تا دوومیدانی‌کاران آخرین تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام بدهند. دوومیدانی‌کاران براساس رکوردهای قبلی خود و همچنین شانس کسب سهمیه المپیک به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند. نفراتی که بتوانند سهمیه المپیک بگیرند جایزه‌شان پنج سکه طلا از فدراسیون است.

رکابزنان المپیکی ایران مشخص شدند

از میان شش نفر حاضر در اردوی تیم ملی در نهایت آروین گودرزی، میر صمد پورسیدی، مهدی سهرابی و قادر میزبانی برای حضور در المپیک ریو انتخاب شدند. البته از میان این نفرات، یک رکابزن رزرو خواهد بود. رکابزنان قرار است تا چند روز دیگر در تور کینگ هایلک چین شرکت کنند و پس از آن راهی المپیک ریو می‌شوند.

سهمیه‌های المپیکی دوومیدانی تائید نشد

رقابت‌های دوومیدانی بلاروس جمعه‌شب برگزار شد و پژمان قلعه‌نویی و کاوه موسوی موفق شدند، ورودی المپیک 2016 ریو را کسب کنند. فدراسیون دوومیدانی اما اعلام کرد هنوز تائیدیه این رکوردها و این که مسابقه‌های بلاروس برای کسب سهمیه المپیک بوده، اعلام نشده است. قرار است پس از مکاتبه با فدراسیون بلاروس و مشخص شدن وضعیت تست دوپینگ، این سهمیه‌ها تائید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها