دوستی پنهانی مرد متاهل با زنی در کرمان منجر به دو جنایت وخودکشی زن جوان شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۳

به گزارش جام‌جم، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان در این باره گفت: چند روز پیش گزارش ناپدید شدن زنی از طرف خانواده‌اش به پلیس آگاهی اعلام و تحقیقات در این باره آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران به شوهر 35 ساله این زن مشکوک شدند. او با هماهنگی قضایی بازداشت و در تحقیقات منکر هر گونه اطلاعی از سرنوشت همسرش شد. سرانجام متهم اعتراف کرد که همسرش را به قتل رسانده است.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیق از متهم به قتل معلوم شد او با زن متاهلی رابطه دوستی داشته است. زمانی که این راز فاش می‌شود و با همسرش درگیری پیدا می‌کند او را که دخترعمویش بوده، خفه کرده و جسد را داخل چاه 50 متری اطراف شهر کرمان می‌اندازد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان تصریح کرد: ماموران با حضور در محل موفق به کشف جسد شدند. در حالی که تحقیقات از عامل جنایت ادامه داشت، ماموران متوجه شدند زنی که با این متهم در ارتباط بوده، با اطلاع از بازداشت مرد همسرکش، دختر پنج ساله‌اش را که شاهد این ارتباط پنهانی بوده به قتل رسانده و دست به خودکشی زده است.

متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. پرونده وی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها