از سوی وزارت خوشبختی امارات صورت گرفت

اعزام 60 نفر به آمریکا و بریتانیا برای آموزش خوشبختی

وزارت امور خارجه امارات متحده عربی از مردم این کشور خواست تا به توصیه ها و نصایح مطرح شده از سوی این وزارتخانه توجه کنند، و با توجه به تحولات اخیر در وضعیت امنیتی بعضی از کشورهای اروپایی، که در واکنش به ناآرامی های خاورمیانه پیش آمده، جانب احتیاط را از دست ندهند.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۸
اماراتی ها از پوشیدن نقاب خودداری کنند/ درخواست برای رعایت قوانین کشورهای دیگر

به گزارش جام جم آنلاین ، این وزارتخانه در بیانیه خود از شهروندان این کشور خواست تا قوانین منع پوشش نقاب در بعضی از کشورهای اروپایی را رعایت کنند. بر اساس این قوانین این نوع از پوشش در محل های عمومی ممنوع است.

در این بیانیه آمده است که در کشورهای فرانسه، بلژیک و هلند پوشیدن نقاب ممنوع است، و بر اساس قانون این نوع از پوشش در بعضی دیگر از شهرهای اروپا، مانند شهر بارسلون در اسپانیا، شهرهای دانمارک، و استان هسه آلمان و بعضی از شهرهای ایتالیا ممنوع است.

در این بیانیه آمده است که شهروندان در سفرهای خارج نباید در پوشش و لباس خود راه مبالغه را در پیش گیرند و از پوشیدن اشیاء قیمتی در محل های عمومی پرهیز کنند.

در این بیانیه از مردم امارات خواسته شده تا در سفرهای خارجی به توصیه های این وزارتخانه در سفر به کشورهای ناامن توجه کنند و پیش از برنامه ریزی سفر خود این هشدارها را در نظر بگیرند.

همچنین به مردم توصیه شده گذرنامه و دیگر اوراق ارزشمند خود را در جای امنی نگهداری کنند، و از بردن آن به بازار و دیگر محلهای عمومی خودداری کنند. همچنین بهتر است تا از گذرنامه و روادید خود عکس گرفته و در یک ایمیل پست کنند، بطوریکه در صورت لزوم بتوانند به راحتی از آن کپی بگیرند.

در پایان از شهروندان خواسته شده تا به قوانین کشورهای خارجی احترام بگذارند، در هنگام ورود با مقامات آن کشورها کمال همکاری را بعمل آورده و به پرسش های آنها با دقت پاسخ دهند.

منبع: العربیه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها