طلب پرویز مظلومی از استقلال سنگین‌تر از طلب‌های معمول استقلال و پرسپولیس است و به نوعی انگار این مربی رقمی از استقلال دریافت نکرده است! مظلومی که قرارداد دو ساله‌ای با استقلال داشت که برای فصل نخست 750 و برای فصل دوم قرارداد 900 میلیون تومان باید از باشگاه دریافت می‌کرد. او که از سمتش برکنار شد فسخ قرارداد را به دریافت مطالباتش منوط کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۳

در این باره در شرایطی که پندار توفیقی یکی از اعضای هیات‌مدیره طلب مظلومی را 800 میلیون تومان اعلام کرد که گفته می‌شود او فصل قبل از استقلال حدود 400 میلیون تومان دریافتی داشت و 300 میلیون طلبکار شد! مظلومی که از سال‌های گذشته هم طلبی در حدود 250 میلیون تومان داشت با احتساب قرارداد سال دومش حدود 3/1 میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلبکار است.

رحمتی: مظلومی اسم بیاورد جواب می‌دهم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از جدایی از استقلال، پرده از مذاکره یکی از بازیکنانش به همراه مسئول باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی برداشت. او گفت بعد از شکست در دربی، آنها شبانه به خانه مجیدی رفتند و التماس کردند تا سرمربی استقلال شود. مظلومی سپس از اقدامات این بازیکن در مصاحبه بعدی هم گفت و تاکید کرد بزودی دست به افشاگری می‌زند. کاملا پیدا بود منظور سرمربی سابق استقلال مهدی رحمتی کاپیتان این تیم است. کاپیتان آبی‌ها اما در واکنش به حرف‌های مظلومی می‌گوید: «یک مقدار دیگر منتظر بمانند. اسم بیاورند ما جواب می‌دهیم. این سوال را از آقای مظلومی بپرسید.درباره سال قبل حرف‌های ناگفته زیاد است. به وقتش درباره اتفاقات گذشته توضیح خواهم داد. تیم پارسال جوان بود و خیلی‌ها تازه به تیم اضافه شده بودند. مصدومیت چشمی بد زمانی اتفاق افتاد و ما نفر در هفته‌های پایانی کم آوردیم و بازیکن به اندازه کافی نداشتیم. با توجه به این شرایط سخت کسب سهمیه و مقام سومی بد نبود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها