40 درصد از تصویربرداری سریال «علی‌البدل» انجام شده است و کار تدوین و صداگذاری آن، همزمان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۶۱۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجموعه تلویزیونی «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم همچنان در روستای ورکانه، روستای اشتران، لوکیشن خانه خان‌ها، حمام، کوچه‌باغ‌ها و منازل قدیمی روستا تصویربرداری می‌شود.

تهیهکننده «علیالبدل» با اشاره به اینکه سیما خضرآبادی و علی استادی به مجموعه بازیگران سریال اضافه شده‌اند، گفت: این روزها گروه تولید و بازیگری در خانه خان‌ها و محوطه روستا، به کار مشغول هستند و پیشبینی می‌شود پس از چند روز کار مجددا با تغییر لوکیشن به روستای ورکانه و روستای شورین بازگردند.الهام غفوری افزود: تدوین «علیالبدل» را خشایار موحدیان و سعید سیاح همزمان با تصویربرداری و سیدمحمودرضا موسوینژاد کار صداگذاری پروژه را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تا امروز حدود 40 درصد کار پیشرفت داشته و همه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفتهاند و سیما خضرآبادی نیز با نقشی متفاوت از اواخر قسمت دوم به قصه اضافه می‌شود و البته براساس فیلمنامه ممکن است بازیگران دیگری به ما بپیوندند.

این مجموعه تلویزیونی که قرار است در لوکیشنی خاص با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود، قصه‌ای مفرح و طنز دارد و روایتی متفاوت از طنز تلویزیونی به قلم محسن تنابنده وخشایار الوند است. کل سریال «علیالبدل» حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآباد اتفاق می‌افتد. مهدی هاشمی، مهدی فخیمزاده، احمد مهرانفر، حسین محباهری، هادی کاظمی، هومن حاجعبداللهی، محمود جعفری، عزتالله رمضانیفر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده ازجمله بازیگران این سریال هستند.طراح و سرپرست فیلمنامه محسن تنابنده و نویسنده خشایار الوند است؛ ضمن اینکه تنابنده، مشاور کارگردان و بازیگردان نیز هست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها