شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس دیروز پس از دیدن وحید امیری گفته باید در تمرینات پیش از فصل حاضر و کنار تیم باشگاهی‌اش باشد تا این که همراه تیم ملی به اردوی ارمنستان برود.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۷

شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس بشدت از دست رامین رضائیان، مدافع راست تیم‌شان گلایه دارند و می‌گویند او به هیچ وجه تماس‌هایش را پاسخ نمی‌دهد تا تکلیف آنها را برای حضور در تمرینات پیش از فصل روشن کند. این بازیکن همچنان به دنبال ترانسفر شدن است و پاسخ قطعی به پرسپولیسی‌ها نداده است.

شنیده می‌شود علیرضا منصوریان پس از تحویل گرفتن طبقه سوم باشگاه استقلال، به افشارزاده، مدیرعامل این باشگاه گفته کسی جز حراست باشگاه، اجازه ورود به این طبقه را ندارد مگر آن که از قبل با آنها هماهنگ کرده باشد.

شنیده می‌شود علیرضا منصوریان از جذب قاسم حدادی‌فر کمی نا امید شده و قصد دارد به هر شکل ممکن امید ابراهیمی را در استقلال حفظ کند. او حتی به خسرو حیدری، دوست نزدیک ابراهیمی گفته این بازیکن را به استقلال برگرداند.

شنیده می‌شود با وجود استعفای مقام مسئول یکی از باشگاه ها، او به صورت غیرحضوری با این باشگاه کار می‌کند و تمام بیانیه‌ها را خودش از خانه می‌نویسد و می‌فرستد تا روی سایت رسمی باشگاه قرار بگیرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها