فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد:‌

دستگیری دو نفر از عوامل گروهک تروریستی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح عملیات درگیری مأموران با تروریست‌ها ‌در خاش گفت: این درگیری در ۳۰کیلومتری شهرستان خاش رخ داد و هنگامی که اشرار وارد کمین نیروهای انتظامی شدند به دام افتادند و درگیری مسلحانه آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۰۸
تروریست‌ها قصد بمب‌‌گذاری در شب‌های قدر را داشتند

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات درگیری تروریست‌ها با مأموران در خاش اظهار داشت: با اشراف کامل نیروهای امنیتی و همکاری مردم توانستیم این گروه تروریستی را در خاش منهدم کنیم و 5 نفر از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

وی با بیان اینکه این تروریست‌ها قصد بمب‌گذاری در شب‌های قدر در استان را داشتند، تصریح کرد: این درگیری در 30کیلومتری شهرستان خاش رخ داد و هنگامی که اشرار وارد کمین نیروهای انتظامی شدند به دام افتادند و درگیری مسلحانه آغاز شد که در همان ابتدای درگیری 4 نفر از آنان به هلاکت رسیدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در تعقیب ‌و گریز یکی دیگر از تروریست‌ها ‌ به هلاکت رسید‌، افزود: از این گروه شرور تروریست تاکنون مقادیر زیادی سلاح و مهمات و تله‌های انفجاری و حدود 60 کیلو مواد انفجاری برای عملیات‌های تروریستی به دست آمده است.

وی ابراز کرد: همچنین از این افراد تعدادی کتاب و جزوه‌های استفاده از بمب و نیز کتاب‌های ضد‌دینی به دست آمده است.

وی با اعلام اینکه مرزهای استان تحت کنترل کامل قرار داشته و هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: در این درگیری چندساعته «محمد چاه‌چمندی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار رحیمی درباره همکاری خوب مردم و مرزنشینان در برقراری امنیت گفت: تعامل خوب مردم با نیروهای امنیتی عامل هلاکت تروریست‌ها شد و پیگیری‌های لازم امنیتی در حال انجام است.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
۰
۰
از زحمات مرزبانان متشكریم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها