دکتر محمد اخگری، معاون برون‌مرزی صداوسیما در مراسمی، حکم مهدی مجتهد را به عنوان قائم‌مقام معاون برون‌مرزی و مدیر شبکه ‌آی‌فیلم به وی اعطا کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه معاون برون‌مرزی صداوسیما با اشاره به سابقه همکاری طولانی مجتهد در معاونت برون‌مرزی، حضور مجدد وی در این معاونت را منشأ خیر دانست.

مجتهد نیز با ابراز خرسندی از حسن ظن دکتر محمد اخگری به وی، معاونت برون‌مرزی را در عرصه رسانه‌ای پیشتاز و خط مقدم ارزیابی نمود و آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف این معاونت اعلام کرد.

معاون برون‌مرزی همچنین با قدردانی از تلاش‌های دکتر محمدرضا حاتمی در مدت زمان تصدی مدیریت شبکه‌ آی‌فیلم، در حکمی وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

فاز دوم سریال «مولانا» به نگارش درمی‌آید

پس از اتمام پژوهش سریال تاریخی «مولانا» در سال 94، نگارش سیناپس این سریال 26 قسمتی توسط مهدی کیا و مهدی شیرزاد آغاز شد. هم‌اکنون سیناپس اولیه «مولانا» به مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی تحویل داده شده و پیش‌بینی می‌شود فیلمنامه آن تا پایان سال 95 آماده تولید شود. فاز دوم سریال «مولانا» به سرپرستی مهدی شیرزاد در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به رشته تحریر درمی‌آید.

تبریک مستندسازان به رئیس جدید شبکه مستند

در پی انتخاب سلیم غفوری به ریاست شبکه مستند، جمعی از مستندسازان این انتصاب را به وی تبریک گفتند.

زندگی سلمان فارسی نمایش رادیویی شد

داستان زندگی سلمان فارسی، صحابه پیامبر اکرم(ص) در قالب سریال نمایش رادیویی «زائر خورشید» از امروز ساعت 10 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به نویسندگی آمنه صابر مقدم فرازی از زندگی سلمان فارسی از دوران کودکی، جوانی و آشنایی او با پیامبر اکرم(ص) تا زمان مرگ ایشان است.

«قصه‌های قدس» روی آنتن شبکه خبر

مستند «قصه‌های قدس» روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 21 و 30 دقیقه در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه خبر می‌رود. «قصه‌های قدس» مستندی شش قسمتی است و چگونگی زندگی فلسطینیان در مناطق اشغالی را به تصویر می‌کشد و ظلم‌ به آنها به دلیل زندگی در این مناطق را از زاویه‌ای دیگر روایت می‌کند. این مستند از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج محسوب می‌شود.

تکرار برنامه «ماه عسل» را صبح‌ها ببینید

بنا بر اعلام روابط عمومی ماه عسل، از روز سه‌شنبه تکرار این برنامه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و مقرر شده که در ساعت 8 صبح بازپخش شب گذشته آن روی آنتن برود. برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هرشب در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

پایان نگارش سریال «سعدی»

منصور براهیمی، سرپرست نویسندگان سریال «سعدی» از پایان نگارش این سریال الف ویژه و پروژه فاخر نمایشی خبر داد.

به گزارش مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی، منصور براهیمی، نویسنده سریال «سعدی» ضمن اعلام این خبر در پاسخ به این که آیا در حین نگارش متن به بازیگر خاصی برای ایفای نقش قهرمان قصه یعنی سعدی فکر کرده است یا نه، توضیح داد: نه، من به بازیگر خاصی برای بازی در این نقش فکر نکردم. زیرا ویژگی‌های متن فراتر از اقتضائات بازیگری و شرایط تولید سریال‌ها در ایران است.

رادیو صبا و نقش صداها در زندگی افراد

به گزارش رادیو صبا، برنامه زنگ صبا امروز ساعت 17 در قالب طنز نمایشی به نقش و تاثیر صداها در زندگی افراد بخصوص کودکان می‌پردازد.

10 قسمت از «لبخند رخساره» نوشته شد

سریال «لبخند رخساره» به نویسندگی سعید نعمت‌ الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی در حال نگارش است. تاکنون نیز 10 قسمت از این سریال 30 قسمتی توسط نعمت‌الله به نگارش درآمده است. به گزارش فارس، «لبخند رخساره» طبق سریال‌‌های قبلی که به قلم نعمت‌الله به نگارش درآمده بود، ملودرامی اجتماعی است که فضایی عاشقانه دارد و از لحاظ فضای داستانی با «پشت‌بام تهران» کاملا متفاوت است.

بازخوانی مفهوم سرنوشت در پرسمان دانشجویی

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، امروز برنامه «دانشجو» ساعت 16 به تبیین مفهوم سرنوشت از منظر معارف اسلامی می‌پردازد. جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های قم با حضور در استودیوی برنامه «دانشجو» دیدگاه‌های خود را در این باره بیان می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها