روحانی برجسته بحرینی تاکید کرد تا زمانی که جمع بسیاری از مردم بحرین حتی دختران، علما و سرشناسان در زندان به سر می‌برند، راه‌حل سیاسی برای بحران بحرین وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۵

به گزارش فارس و به نقل از وبگاه العهد، شیخ عیسی احمد قاسم در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدون حضور نمایندگان حقیقی ملت بحرین،‌ برای بحران کنونی راه‌حلی وجود ندارد. کسانی که ملت آنها را بحق نماینده حقیقی خود می‌دانند در زندان به سر می‌برند. وی افزود: افزایش حکم زندان شیخ علی سلمان، دال بر رسیدن به بن‌بست است.

دشمن داعش است نه حشد الشعبی

به گزارش پایگاه خبری العالم، جاسم البیاتی، نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق گفت: فضای رسانه‌ای به وجود آمده ضد الحشد الشعبی (بسیج مردمی) به دلیل اقدامات برخی رسانه‌های عربی بویژه در منطقه (خلیج‌فارس) باعث شد حیدر العبادی، نخست‌وزیر با ارسال پیام‌هایی به پادشاهان و سران عرب در منطقه و شمال آفریقا، واقعیت‌ها را برای آنان توضیح دهد. وی افزود: حیدر العبادی به سران و پادشاهان عرب تاکید کرد که باندهای تروریستی داعش، دشمن همه آنهاست و نه بسیج مردمی. العبادی در این پیام‌ها همچنین به موضوع آوارگان و تلاش‌ها برای کمک به آنان پرداخته است.

کلینتون خود را نامزد نهایی دموکرات‌ها نامید

هیلاری کلینتون پس از پایان رقابت مقدماتی روز سه‌شنبه در شش ایالت آمریکا ـ نیوجرسی، کالیفرنیا، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، مونتانا و نیومکزیکو ـ خود را نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 اعلام کرد.

به گزارش بی.بی.سی، وی با حضور در جمع حامیانش در منطقه بروکلین نیویورک پیروزی خود را در ایالت نیوجرسی ـ اولین ایالت از ایالات ششگانه که آرای نهایی آن مشخص شده است ـ بر برنی سندرز، رقیب سوسیال دموکرات جشن گرفت.

وحدت ملی، سلاح اردن در مقابله با تروریسم

به دنبال حمله مسلحانه به نیروهای سازمان اطلاعات اردن، پادشاه این کشور تاکید کرد، امان، با دوراندیشی و قدرت با کسانی که بخواهند به امنیت کشور لطمه بزنند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش روزنامه الحیاه، ملک عبدالله دوم در جریان بازدید از سازمان اطلاعات کشورش با حضور فیصل الشوبکی، مدیر این سازمان گفت: نیروهای مسلح و یگان‌های امنیتی، سوپاپ اطمینان و امنیت کشور هستند و فداکاری و عقاید محکم آنها برای دفاع از وطن همواره موجب افتخار ماست.

وی تأکید کرد: ما با درایت و قدرت با کسانی که بخواهند به امنیت کشور لطمه بزنند، مقابله خواهیم کرد. وحدت ملی سلاح ما در مقابله با هرگونه طرحی است که هدف آن ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور باشد. این گونه حوادث تروریستی که افراد بزدل پشت آن هستند، هرگز ما را نمی‌ترساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها