بازیکن ملی‌پوش نفت تهران با استقلالی‌ها به توافق رسید.وحید امیری که زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها هم بود و انتظار می‌رفت به دلیل رفاقتش با بیرانوند به این تیم برود ترجیح داد دوباره زیر نظر علیرضا منصوریان فعالیت کند. به احتمال فراوان قرارداد امیری پس از بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان نهایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰

علی دایی سرمربی صبا باقی ماند

علی دایی سرمربی صبا باقی ماند. پس از این‌که یک هولدینگ تجاری ـ اقتصادی جلسات متعددی را با مالک صبا برگزار کرد، موفق شد این تیم را از مالک قبلی بخرد. نکته اینجاست که نخستین حرف مسئولان این هولدینگ این بوده است که آنها با علی دایی به عنوان سرمربی تیمشان ادامه می‌دهند و بودن آقای گل جهان در تیمشان نه تنها برای آنها جذاب است بلکه می‌تواند آورده‌های اقتصادی به همراه داشته باشد. به این ترتیب دایی در صبا ماندنی شد و از امروز مجددا به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت خواهد کرد.

لیست علی منصور کامل است!

استقلالی‌ها تا اینجای کار با سه بازیکن به نام‌های بختیار رحمانی، فرشید باقری و وریا غفوری به توافق رسیده‌اند و تنها سه جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال به تیمشان دارند. آنها اگر وحید امیری و ارسلان مطهری را هم جذب کنند سهمیه ششم خود را برای کاوه رضایی خالی می‌گذارند. با این حال خیلی از استقلالی‌های سابق مثل هاشم بیک‌زاده و امیرحسین صادقی ابراز تمایل کرده بودند تا با توجه به رابطه خوبشان با منصوریان به استقلال برگردند، اما لیست علی منصور پر است و شاید دلیل توافق صادقی با سایپایی‌ها هم همین اتفاق بوده است.

شرط و شروط ذوبی‌ها برای گل محمدی

یحیی گل‌محمدی در حالی به پیشنهادهایش پاسخ منفی داد که ذوب‌آهنی‌ها برای او شرط و شروط گذاشته‌اند که قرارداد او را به این شرط تمدید می‌کنند که میزان مبلغ دریافتی‌اش را کاهش بدهد. ذوبی‌ها با منصور ابراهیم‌زاده و اسکوچیچ وارد مذاکره شده‌اند و با این حرکت به یحیی اعلام کرده‌اند که اگر در مبلغ دریافتی‌اش تخفیف ندهد جایگزین‌های او حاضر هستند با رقمی پایین‌تر در ذوب‌آهن کار کنند.

تراکتوری‌ها در انتظار بازگشت ستاره

ستاره گسترش فولاد تبریز برای بازگشت به تراکتورسازی پیشنهاد گرفت. محمد ابراهیمی که فصل بسیار خوبی را با پیراهن گسترش پشت‌سر گذاشت در این فصل مورد توجه چند باشگاه ازجمله استقلال تهران، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن اصفهان قرار گرفت تا به یکی از ستارگان پرمشتری بازار نقل و انتقالات بدل شود. در این مدت، هواداران تراکتورسازی تبریز بارها از مسئولان باشگاه درخواست کردند تا ابراهیمی را دوباره سرخپوش کنند که حالا با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه، پیشنهاد جدی برای بازگشت به ابراهیمی داده شده و همه در انتظار بازگشت این بازیکن به جمع تراکتوری‌ها هستند. این در حالی است که باشگاه تراکتورسازی تبریز به صورت رسمی پیشنهاد خود برای جذب ادرلوسیانو ادینهو را به مدیر برنامه‌های این بازیکن ایمیل کرده است. ادینهو در فصل چهاردهم پیراهن تراکتورسازی را به تن داشت و توانست با گل‌های خود، زمینه نایب‌قهرمانی این تیم را فراهم کند.

همه ناراحت از بیانیه مظلومی

پرویز مظلومی به تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده و مطالب خواندنی در آن به رشته تحریر درآورده است. به نوعی مدل جدیدی از افشاگری‌های او را در این بیانیه شاهدیم هرچند به نظر می‌رسد این بیانیه حداقل 4 ماه تاخیر داشته و آن زمان که مظلومی سرمربی استقلال بود، خبری از این مدل بیانیه‌نویسی‌ها و شفاف‌سازی‌ها در بین نبود. همین موضوع باعث شد استقلالی‌ها از بیانیه سرمربی سابق خود بشدت عصبانی باشند و حتی برایش پیغام‌های تلخ و پر از طعنه‌ای بفرستند. شاید مظلومی با این بیانیه برای همیشه، تمامی پل‌های بازگشت به استقلال را خراب کرده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها