ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان با «شیدایی»

تهیه‌کننده برنامه «شیدایی» گفت: این برنامه با محوریت اخلاق حسنه اسلامی، ترویج سبک زندگی دینی و ازدواج آسان، در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۱۰۴۵۷

به گزارش روابط عمومی برنامه، محمد نبهان با اشاره به روایت نبوی در زمینه فلسفه رسالت اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان که جلوه‌ای از همان سبک صحیح زندگانی است، سرفصل موضوعات و گفت‌وگوهای این برنامه در طول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

تهیه‌کننده «شیدایی» گفت: همچنین در پایان ماه مبارک، مراسم ازدواج تعدادی از زوج‌های جوان حاضر در میان بینندگان برنامه در جوار حرم امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی بخش‌های مختلف این برنامه را مورد توجه قرار داد و افزود: از جمله میان‌‌برنامه‌های «شیدایی» می‌توان به نخستین سفره افطار زوج‌های جوانی اشاره کرد که بتازگی زندگی مشترک خود را شروع کرده‌اند، همچنین در بخشی دیگر، زندگی‌های ساده عروس و دامادهای جوان که در کنار هم به کار و فعالیت مشغولند، به تصویر کشیده می‌شود.

نبهان عنوان کرد: یکی از بخش‌های مهم و جذاب «شیدایی»، حضور مهمانانی از میان هنرمندان و ورزشکاران مشهور کشورمان است؛ این افراد با توجه به موضوع هر قسمت در برنامه حاضر می‌شوند و متناسب با همان مبحث، مطالبی را بیان می‌کنند.

این تهیه‌کننده تلویزیونی ادامه داد: یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه برنامه «شیدایی»، ادای سلام و احترام ویژه به امام رضا(ع) و حرم مطهر ایشان است که هر شب با استفاده از یکی از گویش‌ها و لهجه‌های محلی کشورمان صورت می‌گیرد، به این ترتیب که ابتدا به معرفی استان و منطقه مورد اشاره می‌پردازیم و سپس افرادی از همان شهرها به گویش محلی خودشان، به سمت مشهدالرضا می‌ایستند و خدمت امام هشتم سلام و عرض ادب می‌کنند. وی با بیان این‌که «عبدالله روا» اجرای برنامه «شیدایی» را برعهده خواهد داشت، گفت: همچنین تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای محمدرضا مقدم و تیتراژ انتهایی با صدای حجت اشرف‌زاده پخش می‌شود.

تهیه‌کننده «شیدایی» تصریح کرد: هیچ برنامه و هدفی برای رقابت با سایر برنامه‌های مناسبتی در طول ماه مبارک رمضان نداریم و اعتقاد ما بر این است که سنخ کارمان با دیگر برنامه‌ها تفاوت دارد و نمی‌توان آن را تلاشی برای رقابت با سایر برنامه‌ها به شمار آورد. برنامه «شیدایی» از 17 خردادماه امسال هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها