دختر نوجوان پس از بازگشت از مدرسه به خانه، با انگیزه‌ای نامعلوم خود را از میله بارفیکس اتاقش حلق‌آویز کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 16 دوشنبه زنی پس از ترک محل کار خود، به خانه‌شان بازگشت و چند بار دخترش را صدا زد، اما خبری از او نشد. او پس از ورود به اتاق دختر 14 ساله‌اش با صحنه هولناکی روبه‌رو شد.

دختر نوجوان خودش را با پارچه‌ای از میله بارفیکس حلق‌آویز کرده بود. او با دستان لرزان، به سمت دخترش رفت و پارچه را از دور میله بارفیکس باز کرد.

با داد و فریادهایش همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و پیکر فاطمه را به بیمارستان پیامبران در غرب تهران منتقل کردند، اما تلاش برای نجات جان او بی‌ثمر بود.

این ماجرا به کلانتری 140 باغ‌فیض گزارش شد. ماموران با حضور در بیمارستان، از مادر این دختر نوجوان که در خانه خودکشی کرده بود، تحقیق کردند که وی گفت: فاطمه 14 سال داشت و در کلاس هشتم درس می‌خواند. او تنهادخترم بود. ساعت 11 با من تماس گرفت و گفت که به خانه آمده است. گمان نمی‌کردم چنین بلایی بر سرش آمده باشد.

نمی‌دانم او چرا دست به چنین کاری زده است. او ارتباط خوبی با من و دیگر اعضای خانواده داشت. مرگ او ضربه سختی به خانواده‌مان وارد کرده است.

همزمان با گزارش خودکشی این دختر نوجوان به بازپرس سعید احمدبیگی، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها