کوتاه از فوتبال

سرنوشت شجاعی در دست سرمربی الغرافه

ترافیک بازیکن خارجی در تیم فوتبال الغرافه قطر باعث شده تا پدرو کاژینیای پرتغالی طی روزهای آینده با بررسی کامل شرایط و مشاوره با مدیریت این تیم، وضعیت بازیکنان خارجی زردپوش دوحه را مشخص کند. شبکه الکاس قطر در این زمینه و در خبری از احتمال عدم تمدید قرارداد بعضی از بازیکنان الغرافه از جمله مسعود شجاعی خبر داد و نوشت: بازیکنان خارجی تیم الغرافه همانند ولادیمیر ویس (آرژانتین)، دژوکو (آفریقا)، کیوکی (کره جنوبی)، کریستین نیمس (مجارستان)، مسعود شجاعی (ایران) و آندرسون (برزیل) باید منتظر تصمیم‌گیری پدرو کاژینیا باشند.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۰

18 خرداد؛ آغاز تمرینات استقلال خوزستان

استقلال خوزستان دور جدید تمرینات خود را از اواسط خرداد با حضور سرمربی جدید آغاز می‌کند. سیدسیروس موسوی که روز چهارشنبه به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان معرفی شد به گفته مسئولان باشگاه، دور جدید تمرینات خود را برای آماده‌سازی در فصل جدید از 18 خرداد آغاز می‌کند.

طالب‌لو، سفیر سلامت شد

همایش سلامت و زندگی با موضوع بیماری ام.اس و راهکارهای درمان این بیماری به مناسبت روز جهانی ام.اس برگزار شد. این مراسم دو مهمان فوتبالی داشت.

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس و وحید طالب‌لو، دروازه بان استقلال. طالب‌لو در این همایش به عنوان سفیر سلامت انتخاب شد. همچنین در این مراسم از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به عنوان سفیر بین‌المللی سلامت و محسن بنگر به عنوان سفیر سلامت نام برده شد.

ویسی و 6 خرید برای سپاهان

پس از توافق نهایی و امضای قرارداد داخلی با چهار بازیکن جدید مدنظر سرمربی سپاهان، مسئولان این باشگاه مذاکرات خود را با دو بازیکن موردنظر دیگر عبدالله ویسی آغاز کرده‌اند. سپاهان با موسی کولیبالی و سه بازیکن دیگر به توافق نهایی رسیده و حتی قرارداد داخلی نیز امضا کرده‌اند. قرار است فهرست خروجی ویسی نیز طی دوسه‌روز آینده در اختیار مسئولان این تیم قرار بگیرد.

روز تعیین تکلیف فرهاد کاظمی

هرچند مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در چند روز اخیر از ماندن فرهاد کاظمی در سیاه‌جامگان خبر داده است، ولی این مربی هنوز با باشگاه سیاه‌جامگان توافق نکرده است. جذب چند بازیکن سرشناس لیگ برتری، بهبود شرایط مالی، تغییر در چارت اداری باشگاه سیاه‌جامگان و تسویه حساب با بازیکنان و اعضای کادر فنی، مهم‌ترین خواسته‌های کاظمی برای تمدید قراردادش است. کاظمی امروز نشستی با عباسی خواهد داشت تا تکلیف ماندن یا جدایی‌اش از جمع سیاه‌جامگان مشهدی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها