شنیده می‌شود مربی یکی از تیم‌های اروپایی که لژیونر ایرانی را در اختیار دارد، بتازگی به انتقاد از او پرداخته و گفته است نمی‌داند چرا هر وقت این بازیکن به ایران می‌آید و سپس برمی‌گردد، دل به تمرینات نمی‌دهد و افت فاحشی می‌کند!
کد خبر: ۹۰۸۰۱۰

شنیده می‌شود کی روش به طارمی گفته به اروپا برود، ولی تاکید کرده کسی نفهمد چنین چیزی به او گفته، چون در این صورت پرسپولیسی‌ها علیه‌اش خواهند شد!

شنیده می‌شود آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی در اردوی ایران به دوستان نزدیکش گفته احتمال حضورش در استقلال بسیار زیاد است و حتی با او تماس‌هایی گرفته‌اند.

شنیده می‌شود پرویز مظلومی، سرمربی استقلال بعد از بازی دوستانه با گل ابریشم، بار دیگر به انتقاد شدید از مدافعان تیمش پرداخته و گفته است آبروی همه ما در خطر است.

شنیده می‌شود یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی برای خداحافظی یا ادامه حضور در تیم ملی با کی‌روش بتازگی جلسه‌ای داشته که سرمربی به او گفته است فعلا خداحافظی نکند.

شنیده می شود از روزی که عبدالله ویسی سرمربی این تیم شد زمزمه های بازگشت احسان حاج‌صفی به فوتبال ایران قوت بیشتری به خودش گرفت.ویسی حتی تا تمرینات تیم ملی هم رفت تا مذاکراتش را به صورت مستقیم با حاج صفی انجام دهد. احسان که یک فصل نه چندان موفق را با تیم فرانکفورت سپری کرد به احتمال فراوان به زودی قراردادش را با سپاهان امضا می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها