مرد سرایدار با سوء استفاده از اعتماد ساکنان ساختمان، به بهانه نظافت به خانه آنها دستبرد می‌زد. متهم از خانه یکی از ساکنان طی سه مرحله 50 میلیون تومان سرقت کرده بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۷

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بیست و دوم فروردین امسال همزمان با شکایت مردی در کلانتری 123 نیاوران مبنی برسرقت طلاهای همسرش از خانه‌شان در خیابان پرستوی منطقه کامرانیه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: سه ماه پیش به این خانه آمدیم. از یک ماه پیش متوجه شدیم بخشی از طلاهای همسرم سرقت شده که ارزش آن 50 میلیون تومان بود، علاوه بر طلاها، اسناد خودرو و موتورسیکلتمان هم سرقت شده است. به سرایدار ساختمان به نام اژدر مشکوک هستیم.

ماموران در تحقیقات، سرنخ‌هایی کشف کردند که نشان می‌داد مردسرایدار در این دزدی نقش داشته است. بنابراین او دو روز پیش با هماهنگی قضایی دستگیر شد. در بازرسی از خانه سرایداری هم تعدادی کلید که متعلق به دیگر ساکنان مجتمع بود، کشف شد.

سرایدار 33 ساله با انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به سرقت از خانه شاکی و افراد دیگری اعتراف کرد.

متهم در اظهاراتش به ماموران گفت: با اطمینان از این‌که شاکی و خانواده‌اش در خانه حضور ندارند، طی سه مرحله با کلیدی که از آپارتمانشان در اختیارم بود، سراغ محل نگهداری پول، طلا و سکه‌ها می‌رفتم و سرقت می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: تحقیقات از متهم نشان می‌دادکه او از طریق یکی از ساکنان مجتمع برای سرایداری به این ساختمان آمده بود. پیش از آن نیز به‌عنوان سرایدار در منطقه پاسداران کار می‌کرده است. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد وی به خانه چهار نفر دیگر از ساکنان مجتمع هم دستبرد زده و طلا، پول، سکه و ارز از آنجا دزدیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها