رسانه‌ها مقصر نیستند

وقتی باشگاه استقلال آدرس غلط می‌دهد

باشگاه استقلال این روزها در آستانه فینال جام حذفی در واکنش به حاشیه‌های خود ساخته به تکذیب و رد گمانه‌زنی روی آورده است؛ به طوری که پس از حمایت‌های تک‌جلسه‌ای از پرویز مظلومی، این بار مذاکره با ستاره‌ها را رد کرد!
کد خبر: ۹۰۶۷۱۶

استقلال در شرایطی روز نهم خرداد فینال جام حذفی را برابر ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کند که از هواداران تا برخی مدیران باشگاه از عملکرد کادر فنی این تیم ناراضی بوده و این نارضایتی‌ها در قالب مصاحبه‌های ضد و نقیض و البته حمایت‌های معنادار و محدود هیات مدیره از پرویز مظلومی در نوع خود حاشیه‌ساز شده است. از طرفی، همزمان برخی مدیران باشگاه، مذاکراتی را با گزینه‌های جانشینی مظلومی و در راس آنها علیرضا منصوریان انجام داده‌اند. در این میان درحالی که خود مدیران و نزدیکان باشگاه استقلال خود بریده و دوخته‌اند، موضع رسمی باشگاه گلایه از رسانه‌هاست!

پس از آن‌که مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری تکذیب شد، باشگاه دیروز مذاکره با سیدجلال حسینی، محمدرضا خلعتبری و وریا غفوری را رد کرد و این اخبار را برخلاف مصالح باشگاه دانست.

در این میان پرویز مظلومی، سرمربی استقلال نیز در شرایطی انتظار دارد رسانه‌ها از درج اخبار پیرامون استقلال خودداری کنند که به نظر می‌رسد کانون حاشیه‌سازی برای سرمربی آبی‌ها درون باشگاه باشد، نه رسانه‌ها.

مظلومی درحالی امیدوار است با قهرمانی در جام حذفی جای پای خود را در استقلال محکم کند و در این رابطه هنوز در هیات مدیره حامیانی دارد که برخی از اعضای هیات مدیره برخلاف آنچه موضع رسمی باشگاه و پرویز مظلومی است، در روزهای گذشته تلاش برای جذب سرمربی و بازیکنان جدید را آغاز کرده‌اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها