پسر دانشجو با معرفی خود به عنوان فردی پولدار، دختران دانشگاه را به بهانه دوستی فریب داده و از آنها کلاهبرداری می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۶

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته دختر دانشجویی همراه خانواده‌اش با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر دانشجویی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به افسر بازجو گفت: چهار ماه قبل در مقابل دانشگاه با درخواست پسر 24ساله که در رشته ادبیات دانشگاهمان درس می‌خواند، سوار خودرویش شدم تا مرا به خانه‌مان برساند. در میان راه او گفت پدرش پولدار است، اما علاقه‌ای به ثروت وی ندارد و می‌خواهد روی پای خودش بایستد. بعد از آن چند بار دیگر همدیگر را ملاقات کردیم و ارتباط دوستی‌مان تلگرامی و در دانشگاه ادامه یافت. وی اضافه کرد: در ادامه ارتباطمان، او به من ابراز علاقه کرد. یک روز هم گفت خودرویش خراب شده و نیاز به پول دارد که پنج میلیون تومان به وی قرض دادم. هفته گذشته نیز هنگام گفت‌وگوی تلفنی و تلگرامی با من، عنوان کرد دچار مشکلات مالی شده و نمی‌خواهد به پدرش التماس کند و پول بگیرد. برای این‌که به او کمک کنم، قرار شد ده میلیون تومان وام بگیرم و به او بدهم. در جریان کارهای بانکی این وام بودم که خانواده‌ام متوجه ماجرا شدند و در ادامه درباره پسر جوان تحقیق کردند که معلوم شد او خانواده پولداری ندارد و فقط می‌خواسته با فریب دادن من، کلاهبرداری کند.

همزمان با شکایت این دختر جوان، پسر شیاد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد. ماموران در بازرسی از خانه وی، گوشی تلفن همراهی به دست آوردندکه در بازبینی از آن معلوم شد این پسر علاوه بر شاکی پرونده، با بیش از 40 دختر دانشجوی دیگر هم ارتباط داشته است. در بازجویی از متهم، وی اعتراف کرده بود خانواده پولداری ندارد و در خانواده‌ای پرجمعیت در جنوب شهر بزرگ شده است. حتی برای این‌که هزینه تحصیلش در رشته ادبیات را فراهم کند، با فریب دختران به عناوین مختلف از آنها کلاهبرداری کرده است.

سـرهنــگ جــواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها