از صحبت‌های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از جلسه 220 دقیقه‌ای‌شان می‌توان پیش‌بینی کرد سرمربی تیم ملی نرم شده و دیگر اصرار به رفتن ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۱

بعد از جلسه کی‌روش گفت: «تاج تازه به این فوتبال آمده و الان نباید از رفتن حرف زد!» او همچنین گفت: «تاج در چند روز چند مشکل را با هم حل کرده که باید از او تشکر کنم.»

در پایان این جلسه، تاج هم رودرروی خبرنگاران نشست و حرف‌های مثبتی به زبان آورد. او گفت: «هیچ مشکلی با دعوا حل نمی‌شود. ما نسبت به حل مشکلات و تعهداتی که به کی‌روش داده‌ایم متعهدیم و کی‌روش هم باید به تعهداتش عمل کند. من در این دو سه روز تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشته‌ام. خوشبختانه توانستیم در این دو سه روز پاداش‌های گذشته بازیکنان و حقوق کادر را مدنظر قرار دهیم. هرچند اصلا وضعیت مالی فدراسیون خوب نیست؛ اما پاداش‌های مربوط به بازی‌های ترکمنستان، هند و عمان پرداخت شد و حقوق‌ها را نیز پرداخت کردیم.»

تاج ادامه داد: دیگر مشکلی که داشتیم مربوط به زمین چمن بود که ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال اجاره شد و سرمربی تیم ملی از این بابت خوشحال بود.»

تاج درباره کیفیت لباس‌ها هم صحبت کرد: اگر مدل‌های این برند، کیفیت لازم را داشته باشد، با آنها ادامه می‌دهیم؛ اما در غیر این صورت فسخ می‌شود. یکی از دغدغه‌های من حل مشکلات تیم ملی است. درخواست‌های کی‌روش هم به حق است. باید احترام را حفظ کنیم.»

اجاره دستگردی برای تیم ملی

ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال به منظور استفاده تیم ملی فوتبال ایران اجاره شد. پس از مشکلات عدیده در خصوص زمین چمن تمرین تیم ملی فوتبال ایران و بلاتکلیفی این تیم، سرانجام ورزشگاه دستگردی تهران به عنوان مجموعه مورد استفاده تیم ملی به مدت یک سال مدنظر قرار گرفت و اجاره شد.

این در حالی است که پیش از این تیم ملی در زمین چمن شماره یک کمپ تیم‌های ملی و نیز زمین چمن پژوهشگاه نفت تمرین می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها