عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات آخرین وضعیت پرونده آلومینیوم المهدی و هرمزال گفت:با وزیر کشور برای رسیدگی به پرونده واگذاری غیر قانونی تماس گرفته شده که وی قول رسیدگی به این پرونده را داده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۵
قول وزیر کشور برای رسیدگی به پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی

به گزارش جام جم آنلاین ، احمد توکلی درخصوص آخرین پیگیری های پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال گفت:به رای هیئت داوری درمورد این پرونده واگذاری اعتراض شده که دادگاه عمومی به این اعتراض رسیدگی خواهد کرد،اما متاسفانه مسئولان استانی و شخص استاندار درمورد این پرونده خوب عمل نکرده و به تماس ها پاسخ نمی دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه ای که در استانداری برگزار شده، نماینده کارگران اجازه ورود پیدا نکرده است، افزود:خریدار شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزال که مورد اعتراض بوده بطور یک طرفه با نماینده سازمان خصوصی سازی که در ایجاد این مشکل نقش دارد،جلسه برگزار کرده و از پذیرش نماینده کارگران خودداری کرده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این موضوع اهانت به جامعه کارگری کشور است، که البته در تماس تلفنی با وزیر کشور این موضوع با رحمانی فضلی در میان گذاشته شد و ایشان قول رسیدگی به این پرونده و بررسی موضوع عدم مجوز ورود به نماینده کارگران را داده است.

منبع: خانه ملت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها