گزارش جام‌جم درباره وضعیت 3 طرح کتاب محور

بفرمائید پایتخت شوید

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام 430 هزار تراکنش در پایان چهارمین روز نمایشگاه خبر داد. قائم‌مقام نمایشگاه هم از امکان اسکان دانشجویان سخن گفت.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۹

نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی با اشاره به تعداد تراکنش‌ها گفت: از آغاز نمایشگاه تا پایان روز شنبه (18 اردیبهشت) 430 هزار تراکنش موفق در نمایشگاه انجام شد.

به گفته او، روز شنبه (18 اردیبهشت) 95 هزار تراکنش در نمایشگاه انجام شد که این آمار در مقایسه با تاریخ مشابه در نمایشگاه سال گذشته، نشان از افزایش 5 درصدی تراکنش‌ها دارد. خبر دیگر از بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران این که امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام این رویداد با اشاره به این‌که دانشجویان از جمله استقبال‌کنندگان نمایشگاه هستند، افزود: با فراهم آوردن اسکان دانشجویی، این شانس به دانشجویان داده شده تا تعداد روزهای بیشتری از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنند. قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فروش کتاب این دوره از نمایشگاه کتاب تهران را با توجه به افزایش استقبال‌کنندگان، عالی دانست و گفت: با توجه به افزایش بازدیدکنندگان، نمایشگاه کتاب شرایط ثابت خود را به دست آورده و با آرامش در حال برگزاری است.

در سه روز اول نمایشگاه قریب به 3000 نفر از دانشجویان و طلاب در مراکز مشخص شده اسکان یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها